Νέα μοντέλα

Ολο…Fiesta

Οποιος πει ότι αισθητικά το νέο Ford Fiesta δεν είναι θαυμάσιο, νομίζω ότι θα πρέπει να επισκεφθεί σύντομα μια επίδειξη μόδας. Οι σχεδιαστές του αυτοκινήτου μάλλον τα μοντέλα με τα δύο πόδια θα είχαν στο μυαλό τους, δημιουργώντας ένα μοντέλο με τέσσερις τροχούς. Θέλησαν να δώσουν στο νέο Fiesta τέτοιο στυλ που αν και ακίνητο το αυτοκίνητο να δείχνει…φευγάτο. Όπως τα κορίτσια στην πασαρέλα που κι όταν στέκονται φυσάνε (κι οι άντρες ξεφυσάνε…). Οδηγώντας το νέο 5θυρο Fiesta, σε αυτό ελαφρύ μπορντό χρώμα, είναι αλήθεια ότι κέρδισα περισσότερα βλέμματα στο δρόμο.

Οποιος πει ότι αισθητικά το νέο Ford Fiesta δεν είναι θαυμάσιο, νομίζω ότι θα πρέπει να επισκεφθεί σύντομα μια επίδειξη μόδας. Οι σχεδιαστές του αυτοκινήτου μάλλον τα μοντέλα με τα δύο πόδια θα είχαν στο μυαλό τους, δημιουργώντας ένα μοντέλο με τέσσερις τροχούς. Θέλησαν να δώσουν στο νέο Fiesta τέτοιο στυλ που αν και ακίνητο το αυτοκίνητο να δείχνει…φευγάτο. Όπως τα κορίτσια στην πασαρέλα που κι όταν στέκονται φυσάνε (κι οι άντρες ξεφυσάνε…). Οδηγώντας το νέο 5θυρο Fiesta, σε αυτό ελαφρύ μπορντό χρώμα, είναι αλήθεια ότι κέρδισα περισσότερα βλέμματα στο δρόμο.

Μην με ρωτήσετε πόσα ήταν ανδρικά ή γυναικεία γιατί μπορεί και να παρεξηγηθώ. Πάντως η εμφάνιση του νέου Fiesta είναι trendy αλλά και unisex. Αφήστε δε που φοριούνται πλέον όλα τα χρώματα από όλους. Προσωπικά μου αρέσουν τα ζωηρά χρώματα, ανάλογα και το μοντέλο. Για παράδειγμα το νέο Fiesta το προτιμώ στο μπορτνό αλλά και στο μπλέ ελεκτρίκ της φωτογραφίας. Σε στυλ δεν φέρνει πολύ στο μεγαλύτερο Focus αλλά στο επερχόμενο Ka, το οποίο παρουσιάστηκε προ ημερών στη Διεθνή Εκθεση Αυτοκινήτου του Παρισιού.

Θα το οδηγήσουμε τον άλλο μήνα στην Ισπανία και προς τις αρχές του 2009 θα έρθει στην Ελλάδα. Το νέο Fiesta διακρίνεται για τα περίτεχνα φωτιστικά του, το τονισμένο καπό, την τραπεζοειδή εισαγωγή αέρα, τα φλας στους καθρέπτες, το κεκλιμένο παρμπρίζ, το μυώδη ενιαίο πίσω προφυλακτήρα και την ομοίου ύφους πίσω πόρτα με την αεροτομή ψηλά. Το εσωτερικό έρχεται σε απόλυτη αρμονία με την εξωτερική εμφάνιση. Η έκδοση που οδηγήσαμε (Titanium) έφερε στον εξοπλισμό με λεπτομέρειες χρωμίου στο τιμόνι, τη…διαστημική κονσόλα, τον πίνακα οργάνων και τις πόρτες.

Το τιμόνι από τη βασική έκδοση διαθέτει χειριστήρια για το ραδιο-CD με ΜΡ3, ο λεβιές ταχυτήτων είναι κάπως ψηλά τοποθετημένος, διευκολύνοντας στη χρήση, ενώ τα ημιμπάκετ αγκαλιάζουν ικανοποιητικά το σώμα. Αναβαθμισμένο σε ασφάλεια με περισσότερο ατσάλι υψηλής αντοχής και 7 αερόσακους (και γονάτου οδηγού), έχει πλουσιότερο εξοπλισμό και πλειάδα κινητήρων βενζίνης και πετρελαίου: από 1,25lt – 82hp μέχρι 1.6lt – 120hp. Η 5θυρη έκδοση δοκιμής κοστίζει 14.805 ευρώ, όμως οι τιμές ξεκινούν στο 5θυρο από 11.885 και στο 3θυρο από 13.075 ευρώ.

Εν συντομία…

Οδηγώντας το νέο Fiesta με τον ζωηρό κινητήρα 1.4lt – 96hp και το 5άρι μηχανικό κιβώτιο, παρατήρησα την εξαιρετική λειτουργία του ηλεκτρικού συστήματος διεύθυνσης –για πρώτη φορά σε ευρωπαϊκό Ford. Σκληρό στον αυτοκινητόδρομο και ελαφρύ στην πόλη, το ευχαριστήθηκα. Όπως και την κλιμάκωση στο κιβώτιο και την απόδοση του κινητήρα. Μπροστά κάθεσαι καλά, όμως πίσω θα ήθελα λίγο παραπάνω χώρο για τα πόδια.

Τέσσερις ενήλικες βολεύονται άνετα, ενώ στο πορτμπαγκάζ (με ρεζέρβα) χωρούν αποσκευές 291 λίτρων. Αν και ελαφρύτερο από το προηγούμενο Fiesta κατά περίπου 40 κιλά, μου φάνηκε πιο στιβαρό και ο ημιάκαμπτος πίσω άξονας έκανε τη δουλειά του. Εν γένει το νέο Fiesta είναι δύσκολο να μην αρέσει στο μέσο οδηγό.

Επιμέλεια: Δημήτρης Μπαλής

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x