Νέα μοντέλα

Αυτό ναι…

Στην έδρα της η Renault θα παρουσιάσει το νέο της όπλο στη μικρομεσαία κατηγορία. Στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού θα έχει σε περίοπτη θέση το Megane 3ης γενιάς, του οποίου σήμερα δημοσιεύω τα πρώτα στοιχεία. Αναμφίβολα είναι πολύ πιο «φυσιολογικό» σε γραμμές από το προηγούμενο, το οποίο σε πολλούς ξίνιζε η σχεδίαση του πίσω μέρους. Ηταν το πλέον αρνητικό στοιχείο πωλήσεων, όπως και οι χώροι στην καμπίνα. Το νέο Megane δεν θα έχει τέτοιο πρόβλημα εμφάνισης.

Στην έδρα της η Renault θα παρουσιάσει το νέο της όπλο στη μικρομεσαία κατηγορία. Στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού θα έχει σε περίοπτη θέση το Megane 3ης γενιάς, του οποίου σήμερα δημοσιεύω τα πρώτα στοιχεία. Αναμφίβολα είναι πολύ πιο «φυσιολογικό» σε γραμμές από το προηγούμενο, το οποίο σε πολλούς ξίνιζε η σχεδίαση του πίσω μέρους. Ηταν το πλέον αρνητικό στοιχείο πωλήσεων, όπως και οι χώροι στην καμπίνα. Το νέο Megane δεν θα έχει τέτοιο πρόβλημα εμφάνισης.

Χωρίς ακραίες πινελιές, εντελώς ανασχεδιασμένο, μεγαλύτερο από πριν και πλουσιότερα εξοπλισμένο, αναμένεται να αποτελέσει ισχυρό ανταγωνιστή του Golf, του Focus, του Auris και του 308. Και όσον αφορά τη χώρα μας, η Renault μετά τη νέα εποχή αντιπροσώπευσης εδώ και 5 μήνες, είναι βέβαιο ότι θα προωθήσει καλύτερα το νέο μοντέλο και θα το στηρίξει με το ολοένα αυξανόμενο δίκτυο πωλήσεων που έχει, όταν το φέρει στο πρώτο τρίμηνο του 2009. Βλέποντας λοιπόν το νέο Megane, οποιαδήποτε σύγκριση με το τωρινό πέφτει στο κενό.

Το αμάξωμα έφθασε σε μήκος τα 4,3 μ., δηλαδή 9 εκ. πιο μακρύ από το τωρινό και το μεταξόνιο τα 2,64 μ. (+1,5 εκ.). Αυτό συνεπάγεται αύξηση των εσωτερικών χώρων, όπως και του πορτμπαγκάζ που αγγίζει τα 405 λίτρα (από 330). Σημαντική πρόοδος δηλαδή. Παράλληλα φάρδυναν και τα μετατρόχια κατά 4 εκ., φθάνοντας το 1,55 μ. κι αυτό συμβάλλει στη βελτίωση της σταθερότητας. Παρά την αύξηση των διαστάσεων, το συνολικό βάρος του αυτοκινήτου μειώθηκε κατά 8 κιλά.

Κι επειδή αναφερόμαστε συχνά στην προστασία του περιβάλλοντος, το 95% του βάρους του νέου Megane ανακυκλώνεται, ενώ τα πλαστικά σε ποσοστό 12% προέρχονται από ανακυκλωμένα υλικά. Πάντως το νέο 5θυρο μοντέλο είναι πιο στιβαρό, με 3ης γενιάς σύστημα προστασίας αμαξώματος. Επίσης, εφοδιάζεται με πολλούς αερόσακους (οδηγού, συνοδηγού, πλευρικούς, θώρακος, κουρτίνας), έχει νέα προσκέφαλα, διπλούς προεντατήρες και μειωτήρες πίεσης.

Στην ενεργητική ασφάλεια περιλαμβάνει ABS με κατανομή πέδησης και υποβοήθηση πανικού, ενώ προαιρετικά διατίθεται το ESP για την ευστάθεια και το σύστημα ελέγχου υποστροφής. Πάντως ειδικά το ESP θα έπρεπε να ήταν στάνταρ μια και η Renault έχει 10 μοντέλα της με 5 αστέρια ασφάλειας στις δοκιμές πρόσκρουσης.

Εν συντομία…

Το Megane 3ης γενιάς, θέλει να διευρύνει τα 8,5 εκατ. των πωλήσεων των δύο προηγούμενων γενεών, από το 1995. Φέρει αναλογικά και ψηφιακά, αυτόματο χειρόφρενο (ενεργοποιείται μόλις σβήσει ο κινητήρας - ενεργοποιείται με το γκάζι), αυτόματο κλιματισμό, ραδιο-CD με MP3, Bluetooth και θύρες USB – iPod.

Σύστημα διεύθυνσης με ηλεκτρική υποβοήθηση, ανάρτηση μπροστά McPherson και πίσω πολλαπλοί σύνδεσμοι. Κινητήρες βενζίνης (υπάρχοντες): 1.6 lt – 100 hp, 1.6 hp – 110 hp, 2.0 lt - 140 (6άρι μηχανικό κιβώτιο) και από την άνοιξη του 2009, δύο turbo: 1.6 TCe- 180 hp και 1.4 TCe – 130 hp. Κινητήρες πετρελαίου: 1.5 dCi – 85 hp / 105 hp και 1.9 dCi – 130 hp με φίλτρο παρακράτηση μικροσωματιδίων.

Επιμέλεια: Δημήτρης Μπαλής

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x