Ευτυχώς. Τα κόκαλα του Πάμπλο Πικάσο δεν…τρίζουν. Η Citroen, χρησιμοποιώντας το όνομα του διάσημου Ισπανού σουρεαλιστή ζωγράφου σε ορισμένα μοντέλα της, φρόντισε να έχουν τέτοιες σχεδιαστικές γραμμές και ιδιαιτερότητες που αν ζούμε σήμερα ο Πικάσο είναι βέβαιο ότι θα συμφωνούσε και με το παραπάνω με τις επιλογές της. H υπογραφή Picasso πλέον μπήκε σε ένα ακόμη πολυχρηστικό μοντέλο της γαλλικής μάρκας μετά το Xsara Picasso, το C4 Picasso και το C4 Grand Picasso.
Το ολοκαίνουργιο C3 Picasso που μόλις χθες αποκάλυψε η Citroen και σας παρουσιάζουμε σήμερα, θα κάνει το επίσημο ντεμπούτο του στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού τον ερχόμενο μήνα, ενώ στην Ελλάδα αναμένεται στις αρχές του 2009. Αναμφίβολα η νέα πρόταση της Citroen είναι ελκυστική και χαρακτηριστική του τρόπου με τον οποίο η μάρκα αντιμετωπίζει τις προκλήσεις της εποχής που θέλει έξυπνα σε σχεδίαση αυτοκίνητα, πρακτικά, άνετα και φιλικά προς το περιβάλλον.
Παρατηρώντας το στυλ του νέου μοντέλου, γίνεται εύκολα αντιληπτό ότι η Citroen προσπάθησε να κρατήσει σφικτές τις διαστάσεις, χωρίς να θυσιάσει το στυλ και την άνεση. Το συμπαγές αμάξωμα (μήκος 4,08 μ., πλάτος 1,73 μ., ύψος 1,62 μ.) σκιαγραφείται από μυώδεις καμπύλες και τετραγωνισμένα μέρη, κοντούς προβόλους και κάθετο πίσω τμήμα. Παρόλο που εξωτερικά δείχνει δεμένο, στο εσωτερικό η εκμετάλλευση του χώρου είναι υποδειγματική. Εχοντας μακρύ μεταξόνιο (2.54 μ.) μπορεί να φιλοξενήσει μέχρι και πέντε ενήλικες επιβάτες.
Κι αν στα μοντέλα της κατηγορίας το πρόβλημα παρατηρείται στα γόνατα των πίσω επιβατών, ο χώρος στο C3 Picasso είναι μεγάλος επειδή αφενός τα μπροστινά καθίσματα μπορούν να τοποθετηθούν πιο ψηλά (σύρονται επίσης) και αφετέρου τα πίσω έχουν μικρή βάση και λεπτή πλάτη. Επίσης για μεγαλύτερη άνεση ή περισσότερο χώρο στο πορτμπαγκάζ των 500 λίτρων όγκου και των 5 διαμορφώσεων (το πάτωμα μετακινείται), ο πίσω πάγκος των καθισμάτων σύρεται κατά 15 εκ., με την πλάτη να διαιρείται (1/3-2/3) και να διπλώνει με μια απλή κίνηση με διακόπτη.
Το νέο C3 Picasso διακρίνεται επίσης για τις μεγάλες γυάλινες επιφάνειες που καλύπτουν 4,53 τ.μ. στην έκδοση με την έξτρα πανοραμική οροφή, που κάνουν το μέσα - έξω…
Εν συντομία…
Το κοκπιτ του C3 Picasso φέρει κεντρικά τοποθετημένο πίνακα οργάνων και ψηλά τον λεβιέ ταχυτήτων στην κονσόλα που έχει τα χειριστήρια του ηχοσυστήματος και του κλιματισμού. Το τιμόνι ρυθμίζεται σε ύψος και βάθος και διάσπαρτοι αποθηκευτικοί χώροι συνεισφέρουν στην πρακτικότητα. Στάνταρ 4 αερόσακοι και έξτρα τύπου κουρτίνας. Στάνταρ το ABS με υποβοήθηση πέδησης και ηλεκτρονική κατανομή φρεναρίσματος και έξτρα το ESP για την ευστάθεια με σύστημα αντιολίσθησης. Σύστημα διεύθυνσης με ηλεκτρική υποβοήθηση. Κινητήρες βενζίνης: 1.4 lt – 95 hp και 1.6 lt – 120 hp και πετρελαίου: 1.6 lt – 90 hp και 1.6 hp – 110 hp (με φίλτρο παρακράτησης μικροσωματιδίων). Ολοι συνδυάζονται με 5άρι μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων, έχουν χαμηλή κατανάλωση και μειωμένους ρύπους.
Επιμέλεια: Δημήτρης Μπαλής
Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.