Νέα μοντέλα

Combi(να)…Nemo

Περίπου τρεις μήνες έχουν περάσει από το λανσάρισμα στην αγορά του Nemo, που προστέθηκε στη γκάμα των ελαφρών επαγγελματικών της Citroen. Το Nemo όμως απέκτησε και…αδερφάκι, το επιβατικό Nemo Combi το οποίο προσφέρεται βέβαια και με άδεια μικτής χρήσης, επιβατικό – επαγγελματικό. Κύρια χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου είναι οι συμπαγείς διαστάσεις και η χαμηλή κατανάλωση καυσίμου, στοιχεία που το κάνουν αφενός ευέλικτο στην πόλη αλλά και οικονομικό στις μετακινήσεις.

Περίπου τρεις μήνες έχουν περάσει από το λανσάρισμα στην αγορά του Nemo, που προστέθηκε στη γκάμα των ελαφρών επαγγελματικών της Citroen. Το Nemo όμως απέκτησε και…αδερφάκι, το επιβατικό Nemo Combi το οποίο προσφέρεται βέβαια και με άδεια μικτής χρήσης, επιβατικό – επαγγελματικό. Κύρια χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου είναι οι συμπαγείς διαστάσεις και η χαμηλή κατανάλωση καυσίμου, στοιχεία που το κάνουν αφενός ευέλικτο στην πόλη αλλά και οικονομικό στις μετακινήσεις.

Σχεδιαστικά διαφέρει ελάχιστα από το αυστηρά επαγγελματικό, έχοντας δύο επιπλέον πλευρικά παράθυρα (ημι-ανοιγόμενα) και δύο ακόμα στις πίσω πόρτες. To Nemo Combi είναι κατά 10 εκ. μακρύτερο από το επαγγελματικό (3,96 μ.) κι αυτό για χωρέσουν τα πίσω καθίσματα και να υπάρχει παράλληλα αρκετός χώρος φόρτωσης. Ωστόσο το πλάτος και το ύψος διατηρούνται ίδια, στα 1,72 μ. (1,8 μ. με τις μπάρες οροφής). Μολονότι έχει συμμαζεμένες εξωτερικές διαστάσεις, στο εσωτερικό οι χώροι μπορούν να χαρακτηριστούν κάλλιστα γενναιόδωροι.

Πίσω τρεις ενήλικες επιβάτες δεν θα στριμωχτούν καθόλου στον ενιαίο πάγκο, έχοντας πολύ χώρο και για τα πόδια. Σε αυτή τη διάταξη το πορτμπαγκάζ μπορεί να χωρέσει αποσκευές 360 λίτρων κάτω από την εταζέρα. Όμως αν αναδιπλωθεί η ενιαία πλάτη του πίσω καθίσματος, τότε δημιουργείται ένας μεγάλος χώρος φόρτωσης 890 λίτρων, ιδανικός για τη μεταφορά μεγάλων αντικειμένων. Οσον αφορά τις εισόδους, υπάρχει διαφοροποίηση από το αμιγώς επαγγελματικό. Διατηρήθηκαν μεν οι δύο πίσω πόρτες που ανοίγουν διάπλατα και διαιρούνται 60:40 όμως στο πλάι προστέθηκε από την πλευρά του οδηγού μια ακόμη συρόμενη πόρτα.

Αυτό ασφαλώς διευκολύνει αφάνταστα την πρόσβαση των πίσω επιβατών, ενώ στο άνοιγμά τους οι πλευρικές πόρτες δεν ξεπερνούν το μήκος του αμαξώματος. Πάντως η επιπλέον αυτή πόρτα είναι στάνταρ μόνο στην πιο πλούσια έκδοση εξοπλισμού XTR. Στη βασική έκδοση δεν προσφέρεται καθόλου, ενώ στις άλλες προστίθεται κατόπιν παραγγελίας. Το Nemo Combi διατίθεται με ένα κινητήρα βενζίνης 1.4 lt – 75 hp και με έναν πετρελαίου 1.4HDi – 70 hp. Οι δύο πρώτοι συνδυάζονται με μηχανικό κιβώτιο 5 ταχυτήτων, ενώ ο δεύτερος στην έκδοση Combi Plus BVMP συνδυάζεται με 5άρι σειριακό ηλεκτρομηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων με επιλογή αυτόματης λειτουργίας.

Εν συντομία…

Το Nemo Combi διατίθεται σε τρία επίπεδα εξοπλισμού. Η Combi πρώτη εξυπηρετεί περισσότερο τους επαγγελματίες που το θέλουν παράλληλα και μεταφορά επιβατών. Η Combi Plus είναι η εισαγωγική έκδοση της αμιγούς επιβατικής χρήσης και η XTR προσδίδει δυναμισμό στην εμφάνιση με μπάρες οροφής και υπερυψωμένη ανάρτηση. Το νέο Nemo Combi διαθέτει αρκετό εξοπλισμό, ανάλογα την έκδοση: έως δύο αερόσακους, όλες τις ηλεκτρικές ευκολίες (κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό, ηλεκτρικά παράθυρα, ηλεκτρικούς και θερμαινόμενους καθρέπτες), πίσω θερμαινόμενο τζάμι με υαλοκαθαριστήρα, δύο πλαϊνές συρόμενες πόρτες, προβολείς ομίχλης, ράδιο-CD MP3 κ.α. Τιμή από 11.990 ευρώ και αγορά με προκαταβολή από 0%, εξόφληση από 12 έως 72 μήνες και ετήσιο επιτόκιο 7,5%.

Επιμέλεια: Δημήτρης Μπαλής

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x