Νέα μοντέλα

Πιο ισχυρό… το Piaggio Liberty

Το Piaggio Liberty θεωρείται και είναι επιτυχημένο εμπορικά με 500.000 πωλήσεις στην κατηγορία των σκούτερ με μεγάλους τροχούς. Ως σημαντικός λοιπόν παίχτης της αγοράς, θέλησε να παίξει ένα νέο ρόλο. Να γίνει αφενός πιο σπορ αλλά να συμβάλλει και στον περιορισμό των ρύπων. Το πρώτο επιτεύχθηκε με μια έκδοση S που διακρίνεται από ξεχωριστές πινελιές σχεδίασης. Το δεύτερο χαρακτηρίζεται από την αντικατάσταση του μεγάλου κινητήρα 200 κ.εκ. με ένα εξίσου αποδοτικό, που καίει αρκετά λιγότερο καύσιμο.

Το Piaggio Liberty θεωρείται και είναι επιτυχημένο εμπορικά με 500.000 πωλήσεις στην κατηγορία των σκούτερ με μεγάλους τροχούς. Ως σημαντικός λοιπόν παίχτης της αγοράς, θέλησε να παίξει ένα νέο ρόλο. Να γίνει αφενός πιο σπορ αλλά να συμβάλλει και στον περιορισμό των ρύπων. Το πρώτο επιτεύχθηκε με μια έκδοση S που διακρίνεται από ξεχωριστές πινελιές σχεδίασης. Το δεύτερο χαρακτηρίζεται από την αντικατάσταση του μεγάλου κινητήρα 200 κ.εκ. με ένα εξίσου αποδοτικό, που καίει αρκετά λιγότερο καύσιμο.

Ετσι, ο 125 κ.εκ. που προστέθηκε στη γκάμα πλαισιώνει τις εκδόσεις 50 κ.εκ. – δίχρονο και τετράχρονο σύνολο- και 125 κ.εκ. Σχεδιαστικά, το μπροστινό φανάρι στο τιμόνι -ελαφρώς τριγωνικό- θυμίζει το Beverly 500, η μάσκα προστατεύει χωρίς να περιορίζει την ευελιξία του Liberty, ενώ όλο το πίσω μέρος διατηρεί μικρό όγκο. Στον πίνακα υπάρχουν μεγάλα όργανα με ταχύμετρο, χιλιομετρητή και δείκτη καυσίμου, διάφορες λυχνίες (ρεζέρβα καυσίμου, φανάρια διασταύρωσης και πορείας, φλας) και πρακτικό ψηφιακό ρολόι με ένδειξη ημερομηνίας.

Οι εκδόσεις άνω των 50 κ.εκ. διανθίζονται από χρωμιωμένα στοιχεία στο πίσω μέρος, το προστατευτικό του φτερού και στον πίνακα οργάνων, ενώ η σέλα βρίσκεται πιο ψηλά τοποθετημένη στα 80,5 εκ. από το έδαφος σε σχέση με τις εκδόσεις 50 κ.εκ. που είναι στα 79,5 εκ. Οσον αφορά στην έκδοση “S” απαρνείται τη λιτή κομψότητα του Liberty για μιά πιο σπορ αισθητική. Σε αυτή τη περίπτωση το μπροστινό φανάρι κατεβαίνει χαμηλότερα και καλύπτεται από ένα διαφανές κάλυμμα, ενώ τα φλας ανεβαίνουν στο τιμόνι, συμβάλλοντας στην αεροδυναμική εμφάνιση του σκούτερ.

Στο πλάι βρίσκουμε νέα γραφικά σε λωρίδες κατά μήκος εμπνευσμένα από τους αγώνες, όπως και άλλες χαρακτηριστικές λεπτομέρειες: μαύρο χρώμα στο καζανάκι της εξάτμισης και στους καθρέφτες, γκρι σκούρο χρώμα στους πλευρικούς προφυλακτήρες και τα καλύμματα των πιρουνιών, σταχτί ματ χρώμα στο πίσω σπόιλερ και τις ζάντες. Τόσο στο απλό Liberty όσο και στο “S” κάτω από τη νεανική σέλα κρύβεται ικανός αποθηκευτικός χώρος. Επίσης, ο πίσω τροχός 14 ιντσών και ο μπροστινός 16 ιντσών από κράμα αλουμινίου φορούν ελαστικά διαστάσεων 110/80 και 90/80 αντίστοιχα.

Εν συντομία

Το πλαίσιο είναι σωληνωτό με ενισχύσεις, ενώ στην ασφάλεια συμβάλλει το σύστημα πέδησης με δίσκο 220 χιλ. και δαγκάνα με αντικριστά έμβολα για τον μπροστινό τροχό – πίσω υπάρχει ένα ισχυρό και εύκολα ρυθμιζόμενο ταμπούρο 140 χιλ. Το Piaggio Liberty φέρει σχάρα πίσω και πτυσσόμενα μαρσπιέ για το συνεπιβάτη.

Στον έξτρα εξοπλισμό περιλαμβάνονται διάφορα αξεσουάρ: βαλιτσάκι, ανεμοθώρακας, ηλεκτρονικός συναγερμός, αντικλεπτική αλυσίδα, προστασία ποδιών (μόνο στην απλή έκδοση) και κράνος Demi Jet “Micro”. Αρκετά διαθέσιμα χρώματα - γκρι, γαλάζιο, μπεζ, μαύρο, πορτοκαλί. Οσον αφορά τις τιμές, στα 150 κ.εκ. το απλό Liberty κοστίζει 2.550 ευρώ και το “S” 3.600 ευρώ.

Επιμέλεια: Δημήτρης Μπαλής

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x