Νέα μοντέλα

Τα έχει… 200!

Ένα ένα φέρνει τα καλά νέα η Skoda. Πέρυσι τον Σεπτέμβριο εφοδίασε το πιο εμπορικό της μοντέλο, τη νέα Octavia 5 με τον ισχυρό υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 1.8 lt TSI που αποδίδει 160 hp. Η έκδοση αυτή πηγανίνει εξαιρετικά στην αγορά γιατί συνδυάζει ένα πλούσιο πακέτο εξοπλισμού, ανώτερες επιδόσεις στο δρόμο, καλή κατανάλωση καυσίμου και βέβαια τιμή. Αυτή τη στιγμή το τετράθυρο αμάξωμα στην έκδοση Limo στοιχίζει 21.490 ευρώ, ενώ διατίθεται και στην έκδοση Combi, τη μακρύτερη station wagon με τιμή από 23.290 ευρώ.

Ένα ένα φέρνει τα καλά νέα η Skoda. Πέρυσι τον Σεπτέμβριο εφοδίασε το πιο εμπορικό της μοντέλο, τη νέα Octavia 5 με τον ισχυρό υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 1.8 lt TSI που αποδίδει 160 hp. Η έκδοση αυτή πηγανίνει εξαιρετικά στην αγορά γιατί συνδυάζει ένα πλούσιο πακέτο εξοπλισμού, ανώτερες επιδόσεις στο δρόμο, καλή κατανάλωση καυσίμου και βέβαια τιμή. Αυτή τη στιγμή το τετράθυρο αμάξωμα στην έκδοση Limo στοιχίζει 21.490 ευρώ, ενώ διατίθεται και στην έκδοση Combi, τη μακρύτερη station wagon με τιμή από 23.290 ευρώ.

H Skoda δίνει όμως την ευκαιρία σε αυτούς που θέλουν μεγαλύτερες επιδόσεις να μην χρειάζεται να προβαίνουν οι ίδιοι σε μετατροπές. Μέσω του τμήματος Motorsport αναβάθμισε τον turbo κινητήρα 1.8 lt, του άλλαξε την χαρτογράφηση και τον έκανε πιο ισχυρό. Η ιπποδύναμη αγγίζει πλέον τους 200 hp στις 5.950 σ.α.λ., με ροπή 300 Nm στις 3.160 σ.α.λ. Αναμφίβολα αυτά τα νούμερα γοητεύουν όταν πλαισιώνονται από 7,3 δευτερόλεπτα επιτάχυνσης στα 0-100 χλμ./ώρα, με την τελική ταχύτητα να φθάνει στα 230 χλμ./ώρα.

Ετσι η νέα Octavia 5 GT 1.8 TSI μπορεί να είναι σβέλτη, χωρίς να χρειάζεται να πιάσει αυτή τη τελική ταχύτητα, μια και τα όρια είναι πολύ χαμηλότερα. Οσον αφορά τις αλλαγές, αν και δεν παρατηρείται εύκολα το αμάξωμα έχει χαμηλώσει κατά 1 εκατοστό εξαιτίας των σκληρότερων ελατηρίων που έχουν τοποθετηθεί. Αυτή η αίσθηση φαίνεται όταν καθίσεις στο μπάκετ κάθισμα και πιάσεις το τριάχτινο δερμάτινο τιμόνι και αρχίσεις να «κουμπώνεις» τις 6 σχέσεις στον επίσης δερμάτινο λεβιέ του κιβωτίου ταχυτήτων.

Όλα αυτά μαζί με το δερμάτινο λεβιέ του χειρόφρενου ανήκουν στον βασικό εξοπλισμό της νέας έκδοσης όπως επίσης και ορισμένα άλλα αξεσουάρ που κάνουν το αυτοκίνητο να ξεχωρίζει στο δρόμο. Αναφέρομαι στις 17άρες ζάντες αλουμινίου (16άρες στην έκδοση των 160 hp) με ελαστικά διαστάσεων 225/45, στην πίσω αεροτομή και στο λογότυπο GT.

Κατά τα λοιπά, παραμένουν ως έχουν οι προφυλακτήρες και οι καθρέπτες στο χρώμα του αμαξώματος, όπως και οι προβολείς ομίχλης. Το επίπεδο εξοπλισμού περιλαμβάνει ακόμα υπολογιστή ταξιδιού, ηλεκτρικούς θερμαινόμενους καθρέπτες, φιμέ τζάμια, κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό, ηλεκτρικά παράθυρα, ραδιο-cd, ηλεκτρονικό διζωνικό κλιματισμό και 4 αερόσακους.

Εν συντομία…

Η νέα Octavia 5 GT 1.8 TSI – 200 hp διατηρεί την ηλεκτρική υποβοήθηση του τιμονιού, που ουσιαστικά εξασφαλίζει πιο σκληρή αίσθηση στις μεγάλες ταχύτητες και στις στροφές, σε αντίθεση με την πιο μαλακή στους ελιγμούς στην πόλη. Οσον αφορά το φρενάρισμα η Skoda δεν άλλαξε το σύστημα πέδησης από την έκδοση των 160 hp. Δηλαδή διατηρεί τα 4 δισκόφρενα με τα μπροστινά να είναι αεριζόμενα. Παραμένει επίσης και το σύστημα ηλεκτρονικού ελέγχου με ABS, υποβοήθηση πέδησης και σύστημα αντιολίσθησης. Το σύστημα ευστάθειας δεν ανήκει στο βασικό εξοπλισμό. Κατόπιν παραγγελίας προσφέρεται στην τιμή των 600 ευρώ. H έκδοση GT 200 hp με το τετράθυρο αμάξωμα Limo κοστίζει 23.790 ευρώ και η Combi 25.290 ευρώ.

Επιμέλεια: Δημήτρης Μπαλής

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x