Γενικά

Όπως παλιά…

Μπορεί να ήταν Ιστορικό αλλά με όσα συνέβησαν δεν έπαψε να κλασικό…«Ακρόπολις». Η 7η διοργάνωση του Ιστορικού Ράλι Ακρόπολις χαρακτηρίστηκε από σπουδαίες ελληνικές και διεθνείς συμμετοχές (184), από πάθος για διάκριση και στις δύο κατηγορίες: Sporting (αγώνας ταχύτητας) και Regularity (αγώνας ακριβείας), από εγκαταλείψεις αλλά και από ατυχήματα –ευτυχώς χωρίς συνέπειες. Ο αγώνας ξεκίνησε το περασμένο Σάββατο κάτω από τον Ιερό Βράχο της Ακρόπολης και ολοκληρώθηκε χθες το απόγευμα στο ίδιο μέρος, στη συμβολή των οδών Διονυσίου Αρεοπαγίτου, Αποστόλου Παύλου και Ροβέρτου Γκάλι.

Μπορεί να ήταν Ιστορικό αλλά με όσα συνέβησαν δεν έπαψε να κλασικό…«Ακρόπολις». Η 7η διοργάνωση του Ιστορικού Ράλι Ακρόπολις χαρακτηρίστηκε από σπουδαίες ελληνικές και διεθνείς συμμετοχές (184), από πάθος για διάκριση και στις δύο κατηγορίες: Sporting (αγώνας ταχύτητας) και Regularity (αγώνας ακριβείας), από εγκαταλείψεις αλλά και από ατυχήματα –ευτυχώς χωρίς συνέπειες. Ο αγώνας ξεκίνησε το περασμένο Σάββατο κάτω από τον Ιερό Βράχο της Ακρόπολης και ολοκληρώθηκε χθες το απόγευμα στο ίδιο μέρος, στη συμβολή των οδών Διονυσίου Αρεοπαγίτου, Αποστόλου Παύλου και Ροβέρτου Γκάλι.

Σήμερα θα γίνουν οι απονομές στο Λόφο του Φιλοπάππου. Και φέτος το ράλι ταξίδεψε σε ειδικές διαδρομές και περιοχές στις οποίες εδώ και αρκετές δεκαετίες άνθρωποι και μηχανές έχουν γράψει τη δική τους ιστορία. Με επίκεντρο το Λουτράκι, πήγε σε Στερεά Ελλάδα και Πελοπόννησο. Η κατηγορία Sporting περιλάμβανε 22 ειδικές διαδρομές μήκους 1.000 χλμ. Οι 16 ήταν ασφάλτινες (Δεκέλεια, Ριτσώνα 2, Πλατανάκι, Άγ. Γεώργιος, Σχίνο, Γυμνό 3, Γαλατάς 2, Κούτσι, Δούκα Βρύση, Μελετάκι, Στεφάνη και Άγ. Μερκούριος) και οι 6 χωμάτινες (Λουτράκι, Ντράσσα, Κλένια, Εξαμίλια, Μυκήνες, Αθίκια).

Ωστόσο προχθές το βράδυ με τη βροχή, η νυχτερινή διαδρομή Δούκα Βρύση διακόπηκε επειδή υπήρξε έξοδος και ατύχημα με ελαφρύ τραυματισμό των Λυκάκη – Χατζηθεοδωρίδη οδηγώντας Ford Escort. Αλλά και χθες, λόγω τεχνικών προβλημάτων δεν πραγματοποιήθηκε η προτελευταία ειδική διαδρομή στη Ριτσώνα, με τα αυτοκίνητα να ολοκληρώνουν τον αγώνα στον Αγ. Μερκούριο. Εκεί, την ύστατη στιγμή εγκατέλειψαν οι Βασίλης και Γιάννης Βελάνης με Ford Escort RS2000, όντας δεύτεροι στη γενική κατάταξη, όπως και οι «Montecristo»-Πάλλας από έξοδο με το Ford Escort Twin Cam, τέταρτοι της κατάταξης. Νικητές του αγώνα τελικά αναδείχθηκαν οι Μπιανκίνι – Μπαλτατσίνι με τη μαύρη Lancia Stratos HF.

Τη δεύτερη θέση πήραν οι Μπρατσόλι – Τρουτάλι με Porsche 911 3.0 SC, ενώ τρίτοι τερμάτισαν οι Τσάπαλος – Πετρόπουλος με Porsche 911 Carrera RS. Κρίμα για τα πληρώματα που εγκατέλειψαν την προσπάθεια στο τέλος, αλλά συγχαρητήρια σε όσους έφθασαν στον τερματισμό αλλά και σε αυτούς που έμειναν σε κάποια διαδρομή. Ετσι είναι τα ράλι. Μπράβο τους όμως που καταφέρνουν και διατηρούν σε εξαιρετική (και αγωνιστική) κατάσταση τόσο σημαντικά μοντέλα της παγκόσμιας παρακαταθήκης του αυτοκινήτου.

Εν συντομία…

Μπορεί τη μερίδα του λέοντος να κέρδισε η κατηγορία ταχύτητας Sporting, ωστόσο και η κατηγορία Regularity, η οποία περιλάμβανε 1.400 χλμ. με 45 ασκήσεις ακριβείας παρουσίασε σπουδαίο ενδιαφέρον. Ουσιαστικά ήταν μια διαδικασία στην οποία δεν μετρούσε ο απόλυτος χρόνος, αλλά η λεπτομέρεια στην πλοήγηση και ο σωστός συγχρονισμός του πληρώματος.

Στην κατηγορία αυτή έπειτα από σπουδαία μάχη επικράτησαν τελικά οι Βανέζος - Κοτζαμάνης με MG Roadster B, έχοντας πίσω τους Καρούμπα – Μακρυγιάννη με Fiat 124 Spider και τρίτους τους Μοσχοβίτη – Ποντικογιάννη με Fiat 124 Sport Coupe. Ο παλαίμαχος δημοσιογράφος Γιώργος Λιβέρης με τον υιό, επίσης δημοσιογράφο και φίλο Διονύση, τερμάτισαν πέμπτοι με τη Mercedes – Benz 220. Και του χρόνου παιδιά.

Επιμέλεια: Δημήτρης Μπαλής

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x