Γενικά

Πάμε για να ξανάρθουμε

Αποτελεί πρωτοτυπία και μόνο με ιδιωτική πρωτοβουλία θα γινόταν πράξη. Το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας «Πάνος Μυλωνάς» και η ΓΕΦΥΡΑ Α.Ε., στο πλαίσιο της «Ευρωπαϊκής Χάρτας Οδικής Ασφάλειας» επιμελήθηκαν ενός φυλλαδίου που δίνει συμβουλές αλλά το κυριότερο ζητά τη γνώμη των οδηγών για τις συνθήκες ασφάλειας στο οδικό δίκτυο της χώρας. Στη σελίδα με το ερωτηματολόγιο για το «Οδικό Δίκτυο», τον «Ανθρώπινο Παράγοντα» και την «Αστυνόμευση της Κυκλοφορίας», ο οδηγός αξιολογεί την κατάσταση με έναν αριθμό (1-4) που αντιστοιχεί από το «πολύ» έως το «καθόλου».

Αποτελεί πρωτοτυπία και μόνο με ιδιωτική πρωτοβουλία θα γινόταν πράξη. Το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας «Πάνος Μυλωνάς» και η ΓΕΦΥΡΑ Α.Ε., στο πλαίσιο της «Ευρωπαϊκής Χάρτας Οδικής Ασφάλειας» επιμελήθηκαν ενός φυλλαδίου που δίνει συμβουλές αλλά το κυριότερο ζητά τη γνώμη των οδηγών για τις συνθήκες ασφάλειας στο οδικό δίκτυο της χώρας. Στη σελίδα με το ερωτηματολόγιο για το «Οδικό Δίκτυο», τον «Ανθρώπινο Παράγοντα» και την «Αστυνόμευση της Κυκλοφορίας», ο οδηγός αξιολογεί την κατάσταση με έναν αριθμό (1-4) που αντιστοιχεί από το «πολύ» έως το «καθόλου».

Θα μοιραστούν 70.000 αντίτυπα από τα διόδια της γέφυρας στο Αντίρριο. Οι οδηγοί κατά την επιστροφή τους «επιβάλλεται» να το δίνουν πίσω συμπληρωμένο για να αξιολογηθούν τα στοιχεία από το Ι.Ο.ΑΣ. και να εξαχθούν χρήσιμα συμπεράσματα. Ο οδηγός πλέον δεν θα είναι ένας απλός δέκτης συμβουλών και νομοτηρητής, αλλά ενεργός εταίρος στην προσπάθεια περιορισμού των τροχαίων ατυχημάτων.

Επιμέλεια: Δημήτρης Μπαλής

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x