Γενικά

Πρώτη στις δημόσιες σχέσεις η ελληνική Porsche

Μπορεί να μην πουλά μεγάλο όγκο αυτοκινήτων στην Ελλάδα, εξαιτίας των πολυτελών εκδόσεων, εντούτοις η εισαγωγική εταιρεία της Porsche, Sportscar A.Ε., έχει πλούσια δραστηριότητα με ενημέρωση προς τον τύπο και εκδηλώσεις προς το κοινό. Ετσι λοιπόν και εγώ σας πληροφορώ από το νέο μεγάλο μουσείο που ετοιμάζει, την υβριδική Cayenne που θα κυκλοφορήσει σε δύο χρόνια έως και ιστορικά στοιχεία για τον ιδρυτή της, Φέρντιναντ Πόρσε. Στο διεθνές συνέδριο δημοσίων σχέσεων που έγινε στη Στουτγάρδη, η Μαρίζα Πετράκου, επί των Δ.Σ. της Sportscar A.Ε., απέσπασε το 1ο βραβείο «Best Practice 2008». Οι προσπάθειες αναγνωρίζονται.

Μπορεί να μην πουλά μεγάλο όγκο αυτοκινήτων στην Ελλάδα, εξαιτίας των πολυτελών εκδόσεων, εντούτοις η εισαγωγική εταιρεία της Porsche, Sportscar A.Ε., έχει πλούσια δραστηριότητα με ενημέρωση προς τον τύπο και εκδηλώσεις προς το κοινό. Ετσι λοιπόν και εγώ σας πληροφορώ από το νέο μεγάλο μουσείο που ετοιμάζει, την υβριδική Cayenne που θα κυκλοφορήσει σε δύο χρόνια έως και ιστορικά στοιχεία για τον ιδρυτή της, Φέρντιναντ Πόρσε. Στο διεθνές συνέδριο δημοσίων σχέσεων που έγινε στη Στουτγάρδη, η Μαρίζα Πετράκου, επί των Δ.Σ. της Sportscar A.Ε., απέσπασε το 1ο βραβείο «Best Practice 2008». Οι προσπάθειες αναγνωρίζονται.

Επιμέλεια: Δημήτρης Μπαλής

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x