Νέα μοντέλα

Παραγγελιά…

Στην Ελλάδα προφανώς υπάρχουν ανάμεσά μας αρκετοί που ξεχωρίζουν για την οικονομική τους επιφάνεια. Αλλοι λιγότερο και άλλοι περισσότερο διακρίνονται, όσο γίνεται από τα φιμέ παράθυρα, και από τα αυτοκίνητα που οδηγούν ή που εν πάσει περιπτώσει έχουν στην κατοχή τους και απολαμβάνουν την οδήγηση με σοφέρ. Από αυτούς, είναι βέβαιο ότι 2-3 άτομα μπορούσαν να κυκλοφορήσουν με μια Bugatti. Προσωπικά δεν έχω δεί καμία στο δρόμο, και μόνο πολύ παλιότερα είδα μία στην αντιπροσωπεία της Trident στην Κηφισιά.

Στην Ελλάδα προφανώς υπάρχουν ανάμεσά μας αρκετοί που ξεχωρίζουν για την οικονομική τους επιφάνεια. Αλλοι λιγότερο και άλλοι περισσότερο διακρίνονται, όσο γίνεται από τα φιμέ παράθυρα, και από τα αυτοκίνητα που οδηγούν ή που εν πάσει περιπτώσει έχουν στην κατοχή τους και απολαμβάνουν την οδήγηση με σοφέρ. Από αυτούς, είναι βέβαιο ότι 2-3 άτομα μπορούσαν να κυκλοφορήσουν με μια Bugatti. Προσωπικά δεν έχω δεί καμία στο δρόμο, και μόνο πολύ παλιότερα είδα μία στην αντιπροσωπεία της Trident στην Κηφισιά.

Θυμάμαι ότι έθεσαν σε λειτουργία τον κινητήρα της και μέσω υπολογιστή γίνονταν όλες οι ρυθμίσεις. Τα χρόνια πέρασαν και η Bugatti Automobiles S.A.S., την οποία ίδρυσε ο Εττόρε Μπογκάτι το 1900, έχει περάσει από το 1998 στα χέρια του ομίλου της VW. Μάλιστα ο τωρινός πρόεδρός της είναι και πρόεδρος της Bentley, της βρετανικής μάρκας που κι αυτή εντάσσεται στο γερμανικό όμιλο. Τη Bugatti λοιπόν, τη θαυμάζω κάθε χρόνο στις διεθνείς εκθέσεις, για το μοναδικό υπεραυτοκίνητο που έχει στο περίπτερό της. Πρόκειται για τη Veyron 16.4, ένα αυτοκίνητο που όλοι το κοιτούν και δεν πιστεύουν στα μάτια τους, ότι μπορεί να κυκλοφορεί στους καθημερινούς δρόμους για κοινούς θνητούς. Κι όμως γίνεται.

Στο εργαστήριο της Bugatti, στο Μόλσχαϊμ της Αλσατίας (Γαλλία), καθένα από τα 3.700 κομμάτια της Veyron τοποθετείται στη θέση του, αποκλειστικά με το χέρι, σε μια τελετουργική διαδικασία που κρατάει μια εβδομάδα. Σκεφτείτε λοιπόν πόσα αυτοκίνητα παράγονται το χρόνο. Κάτι παραπάνω από 50 αν δεν πάνε διακοπές οι μηχανικοί. Η Veyron έχει προγραμματισθεί για 300 μόλις αντίτυπα. Ηδη μέχρι στιγμής έχουν παραδοθεί 240 από αυτές σε όλο τον κόσμο. Συνεπώς απομένουν 60 κομμάτια. Γι’ αυτό τρέξτε να βάλετε παραγγελία.

Προηγουμένως ρίξτε μια ματιά στην ανάλυση του λογαριασμού σας (καταθέσεων, όχι κινητού…), αν υπάρχουν τα 1.700.000 ευρώ (με τους φόρους) που απαιτούνται για να την αποκτήσετε. Αν θελήσετε να κυκλοφορείτε με ξένες πινακίδες, θα γλιτώσετε καμιά 600.000 ευρώ, ποσό διόλου ευκαταφρόνητο. Για την κατασκευή της Veyron 16.4 χρησιμοποιούνται κορυφαία υλικά, όπως: τιτάνιο, ανθρακονήματα, μαγνήσιο και αλουμίνιο, που εξασφαλίζουν αντοχή και χαμηλό σχετικά βάρος, ενώ η διθέσια καμπίνα είναι επενδεδυμένη από εξαιρετικό δέρμα και αλκαντάρα.

Εν συντομία…

Η Bugatti Veyron 16.4, είναι το ισχυρότερο τετρακίνητο μοντέλο παραγωγής. Φορά, 16κύλινδρο κινητήρα W με διπλό turbo, 8.0 lt και αποδίδει 1.001 hp στις 6.000 σ.α.λ.. Επιταχύνει στα 0-100 χλμ./ώρα σε 2,5 δευτερόλεπτα, η τελική ταχύτητα ξεπερνά τα 400 χλμ./ώρα, ενώ η ροπή των 1.250 Nm παράγεται μεταξύ 2.200 και 5.500 σ.α.λ. Συνδυάζεται με 7άρι κιβώτιο ταχυτήτων DSG διπλού συμπλέκτη, με αυτόματη και χειροκίνητη λειτουργία -με εν σειρά αλλαγές από το λεβιέ. Την αντιπροσώπευση ανέλαβε όπως ήταν φυσικό, η Bentley Athens της Kosmocar AE. η οποία εισάγει τα VW, Audi και Bentley (έχει και την επισκευή των Lamborghini). Η έδρα βρίσκεται στη Μ. Αλεξάνδρου 2, στην Αργυρούπολη. Στο τέλος του έτους μετακομίζει στο Μαρούσι.

Επιμέλεια: Δημήτρης Μπαλής

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x