Γενικά

Το Σάββατο η έκθεση μοτό

Η άνοιξη είναι ίσως η καλύτερη περίοδος για μοτοσικλέτα. Βέβαια οι φανατικοί φίλοι της δεν την αποχωρίζονται καμία εποχή του χρόνου, αλλά γνωρίζω ότι πολλοί προτιμούν να οδηγούν με καλές καιρικές συνθήκες. Πάντως όλοι θα έχουν τη δυνατότητα να ενημερωθούν για όλα τα νέα μοντέλα και τις εξελίξεις που αφορούν τους δύο τροχούς, για την τεχνολογία και την ασφάλεια. Η 5η Έκθεση Μοτοσικλέτας διοργανώνεται από το Σύνδεσμο Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων (ΣΕΑΑ) και την ευθύνη της υλοποίησης έχει η εταιρεία Lamarco που διαθέτει την απαραίτητη τεχνογνωσία και από προηγούμενες εκθέσεις. Θα πραγματοποιηθεί και φέτος στις εκθεσιακές εγκαταστάσεις του πρώην Ανατολικού Αεροδρομίου στο Ελληνικό, φαντάζομαι μέχρι του χρόνου αν έχει ολοκληρωθεί το νέο εκθεσιακό – συνεδριακό κέντρο στο Αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος».

Η άνοιξη είναι ίσως η καλύτερη περίοδος για μοτοσικλέτα. Βέβαια οι φανατικοί φίλοι της δεν την αποχωρίζονται καμία εποχή του χρόνου, αλλά γνωρίζω ότι πολλοί προτιμούν να οδηγούν με καλές καιρικές συνθήκες. Πάντως όλοι θα έχουν τη δυνατότητα να ενημερωθούν για όλα τα νέα μοντέλα και τις εξελίξεις που αφορούν τους δύο τροχούς, για την τεχνολογία και την ασφάλεια. Η 5η Έκθεση Μοτοσικλέτας διοργανώνεται από το Σύνδεσμο Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων (ΣΕΑΑ) και την ευθύνη της υλοποίησης έχει η εταιρεία Lamarco που διαθέτει την απαραίτητη τεχνογνωσία και από προηγούμενες εκθέσεις. Θα πραγματοποιηθεί και φέτος στις εκθεσιακές εγκαταστάσεις του πρώην Ανατολικού Αεροδρομίου στο Ελληνικό, φαντάζομαι μέχρι του χρόνου αν έχει ολοκληρωθεί το νέο εκθεσιακό – συνεδριακό κέντρο στο Αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος». Αύριο Παρασκευή, στις 7 το απόγευμα θα γίνουν τα εγκαίνια και επίσημα για το κοινό θα ανοίξει τις πύλες της από το Σάββατο 29 Μαρτίου έως την Κυριακή 6 Απριλίου. Τα Σαββατοκύριακα η έκθεση θα έχει 12ώρη λειτουργία (10 π.μ. – 10 μ.μ.) και τις καθημερινές 8ωρη (2 μ.μ. – 10 μ.μ.). Για τις ανάγκες της έκθεσης θα αξιοποιηθεί επιφάνεια 17.000 τ.μ., με δύο ειδικά διαρρυθμισμένες αίθουσες για την έκθεση δικύκλων, αξεσουάρ, ανταλλακτικών και υπηρεσιών που αφορούν το δίκυκλο. Θα υπάρχουν μεγάλα και πολυτελή περίπτερα, όλων των μαρκών δικύκλων (Aprilia, Benelli, BMW, Daytona, Gilera, Honda, Kawasaki, ΚΤΜ, Kymco, MBK, Modenas, Motoguzzi, Peugeot, Piaggio, Rieju, Suzuki, SYM, Triumph, Vespa, Yamaha κα), ενώ θα πραγματοποιηθούν ορισμένες παράλληλες εκδηλώσεις. Θα διεξαχθούν εντός και εκτός δρόμου δοκιμές οδήγησης δικύκλων σε αναβαθμισμένη και ανασχεδιασμένη ειδική πίστα, θα γίνει συναυλία με το μουσικό συγκρότημα Goin’Through (αύριο Παρασκευή, ημέρα εγκαινίων και εμπορικών επισκεπτών), θα μεταδοθεί απευθείας -από ειδικά διαμορφωμένο στούντιο σε γιγαντοοθόνη- ο δεύτερος αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος Moto GP στην Ισπανία (την Κυριακή 30 Μαρτίου). Επίσης θα γίνει παρουσίαση-επίδειξη indoor bike trial από τον Ολλανδό παγκόσμιου πρωταθλητή Τιερί Κλάικενμπεργκ και τα δυο Σαββατοκύριακα της έκθεσης και θα διεξαχθεί αγώνας Super Motard για το πανελλήνιο πρωτάθλημα (Σάββατο 5 - Κυριακή 6 Απριλίου). Η πρόσβαση είναι εύκολη για τους επισκέπτες, μέσω της Λεωφόρου Βουλιαγμένης, ενώ η πίστα του αεροδρομίου παρέχει άνετη και φυλασσόμενη στάθμευση.

Η 6η γενιά του αμερικάνικου υπεραυτοκινήτου διατίθεται και στην Ελλάδα.

Αποστολή στη Μασσαλία

Εχουν περάσει καμιά 20σαριά χρόνια από τότε που είχε έρθει ο Μπίλι από το Σικάγο. Πρώτος ξάδερφος κολλητού μου φίλου, γεννημένος εκεί από μετανάστες που έφυγαν από την Τρίπολη. Η μεγάλη οικογενειακή περιουσία (διάσημο εστιατόριο στο Σικάγο) του επέτρεπε να έχει διαρκείας στους Μπουλς σε εξαιρετική θέση και ανάμεσα στα άλλα αυτοκίνητα, μια Corvette. Εμείς το βλέπαμε σε φωτογραφίες κι αυτός το είχε για βόλτα. Το αμερικανικό υπεραυτοκίνητο που οι Ευρωπαίοι το σνόμπαραν επειδή στη γηραιά ήπειρο υπάρχουν Porsche, Ferrari, Maserati κ.α. Όμως από την έκθεση της Γενεύης, τον Μάρτιο του 2004 μέχρι σήμερα έχουν αλλάξει πολλά. Η μάρκα έκανε…ντου στην ευρωπαϊκή αγορά και μέχρι τώρα πούλησε 5.000 Corvette, κυρίως σε Γερμανία, Ελβετία, Ιταλία και Σουηδία. Στη Μασσαλία έμαθα μάλιστα ότι πουλάει περισσότερα αυτοκίνητα παγκοσμίως από την Porsche. Αλλωστε είναι και πιο φθηνές, έχοντας μεγαλύτερο κινητήρα και ίσως πιο εκρηκτική sportscar εμφάνιση. Η Corvette λοιπόν, μέλος του ομίλου της General Motors (μαζί με Opel, Chevrolet, Cadiilac, Saab), έπειτα από 55 χρόνια εμπειρίας και 5 γενιές εκδόσεων, μας παρουσίασε στο μεγάλο γαλλικό λιμάνι που ίδρυσαν οι Ελληνες Μικρασιάτες από τη Φώκαια τον 6ο αι. π.Χ., την 6η γενιά του μοντέλου C6. Αναβαθμισμένο σε πολλά σημαντικά σημεία, έρχεται να προκαλέσει και να αντιπαρατεθεί στα ευρωπαϊκά μεγαθήρια. Οσον αφορά το ελαφρύ αμάξωμα, ενισχύθηκε επιμέρους με χάλυβα, ενώ η κατανομή βάρους είναι καλύτερη με 51% μπροστά και 49% πίσω. Αυτό έγινε για καλύτερο κράτημα, δεδομένου ότι η C6 είναι κι αυτή πισωκίνητη. Το στυλ του αυτοκινήτου παρέμεινε ίδιο, μυώδες με καμπύλες επιφάνειες, μακρύ και φαρδύ καπό. Πίσω είναι καθαρά αμερικάνικο με επίπεδη πόρτα και στρογγυλά φωτιστικά αλλά και με 4 απολήξεις εξάτμισης που τρομάζουν τους πίσω. Επίσης, ως κλασικό σπορ αυτοκίνητο έχει μπροστά 18άρες ζάντες και πίσω 19άρες, με διαφορετικών διαστάσεων φαρδιά ελαστικά. Στο εσωτερικό ο άνεμος ανανέωσης είναι εντυπωσιακός. Το διθέσιο κοκπιτ είναι άνετο και σπορτίφ με διχρωμία που έγκειται στην ύπαρξη δερμάτινων επενδύσεων στο ταμπλό, τις πόρτες, τα καθίσματα, το τιμόνι και το λεβιέ ταχυτήτων. Μου άρεσε επίσης και ο μεγάλος αποθηκευτικός χώρος, όταν άνοιξα την τεράστια πίσω πόρτα.

Εν συντομία…

Η νέα Corvette C6 φορά κατά 0,2 λίτρα μεγαλύτερο κινητήρα 6.2 lt. Αποδίδει 437 hp (33 παραπάνω) με ροπή 575 Nm (συν 32 από πριν). Εχει αρκετές αλλαγές (εισαγωγή, μονό εκκεντροφόρο, κυλινδροκεφαλές) και συνδυάζεται με νέο 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ή 6τάχυτο αυτόματο αλλά με μανέτες στο τιμόνι για πιο σπορ εν σειρά αλλαγές. Οδήγησα και τις δύο εκδόσεις, στο δρόμο και στην γνωστή πίστα του Πολ Ρικάρ (από την F1). Ομολογώ ότι μου άρεσαν και οι δύο αν και έχουν λίγο μακριές σχέσεις. Στο δρόμο όλοι κοιτούσαν το θηρίο, αλλά στην πίστα το ευχαριστήθηκα μόνος μου. Και με το ESP για την ευστάθεια ενεργό και απενεργοποιημένο, πήγαινα όσο ήθελα και είχα κράτημα και φρένα επαρκέστατα, όπως και καλύτερο τιμόνι. Διαθέσιμη σε coupe και cabrio, η νέα Corvette κοστίζει από 90.390 ευρώ.

Δημήτρης Μπαλής

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x