Νέα μοντέλα

Συμπαγές και ευέλικτο το νέο Piaggio X7…

Η αγορά των διτρόχων στη χώρα μας, κυμαίνεται πλέον σε υψηλά επίπεδα. Το 2007 ξεπέρασε τις 100.000 μονάδες και αιτία είναι αφενός ο υψηλός ανταγωνισμός και αφετέρου οι πολλές κινεζικές εισαγωγές. Η Piaggio ως κορυφαία ευρωπαϊκή μάρκα δίνει την απάντησή της στα σκούτερ που έχουν μεγάλο μερίδιο στην αγορά, κατασκευάζοντας το μοντέλο Χ7 το οποίο ανήκει στα λεγόμενα σκούτερ Grand Turismo μεσαίου κυβισμού. Αυτό σημαίνει ότι είναι ευέλικτο στην πόλη, έχοντας συμπαγείς διαστάσεις αλλά ταυτόχρονα παραμένει στιβαρό για τον αυτοκινητόδρομο. Το Piaggio X7 σχεδιάστηκε με επίκεντρο το χρήστη. Προσφέρει άνεση και ασφάλεια στον αναβάτη, με μάσκα που αγκαλιάζει, ανεμοθώρακα ενσωματωμένο στο τιμόνι, προσεγμένες γραμμές στα πλαϊνά και κοφτή ουρά. Μπροστά ξεχωρίζει η δυναμική σχεδίαση του φτερού, που αποτελεί φυσική συνέχεια της μάσκας η οποία εκτείνεται στο μπροστινό τροχό. Επίσης, υπάρχουν αρκετά προστατευτικά στοιχεία που λειτουργούν ως «ασπίδες» προστασίας των βαμμένων επιφανειών.

Η αγορά των διτρόχων στη χώρα μας, κυμαίνεται πλέον σε υψηλά επίπεδα. Το 2007 ξεπέρασε τις 100.000 μονάδες και αιτία είναι αφενός ο υψηλός ανταγωνισμός και αφετέρου οι πολλές κινεζικές εισαγωγές. Η Piaggio ως κορυφαία ευρωπαϊκή μάρκα δίνει την απάντησή της στα σκούτερ που έχουν μεγάλο μερίδιο στην αγορά, κατασκευάζοντας το μοντέλο Χ7 το οποίο ανήκει στα λεγόμενα σκούτερ Grand Turismo μεσαίου κυβισμού. Αυτό σημαίνει ότι είναι ευέλικτο στην πόλη, έχοντας συμπαγείς διαστάσεις αλλά ταυτόχρονα παραμένει στιβαρό για τον αυτοκινητόδρομο. Το Piaggio X7 σχεδιάστηκε με επίκεντρο το χρήστη. Προσφέρει άνεση και ασφάλεια στον αναβάτη, με μάσκα που αγκαλιάζει, ανεμοθώρακα ενσωματωμένο στο τιμόνι, προσεγμένες γραμμές στα πλαϊνά και κοφτή ουρά. Μπροστά ξεχωρίζει η δυναμική σχεδίαση του φτερού, που αποτελεί φυσική συνέχεια της μάσκας η οποία εκτείνεται στο μπροστινό τροχό. Επίσης, υπάρχουν αρκετά προστατευτικά στοιχεία που λειτουργούν ως «ασπίδες» προστασίας των βαμμένων επιφανειών. Ακόμα, το παρμπρίζ είναι ενωμένο με το τιμόνι για καλύτερη αεροδυναμική, ενώ τα φωτιστικά καλύπτουν μεγάλη επιφάνεια. Χαρακτηριστική και εργονομική είναι η σέλα, που βρίσκεται σε μικρό ύψος από το έδαφος (79 εκατοστά) προσφέροντας μεγαλύτερη ευκολία στον έλεγχο του Χ7. Κάτω από τη σέλα φιλοξενείται άνετα ένα κράνος full face και ένα αντίστοιχο jet ή ένα laptop. Προσοχή δόθηκε και στα όργανα ελέγχου με πλήρη πίνακα και μεταλλικά φινιρίσματα. Το πλαίσιο είναι κατασκευασμένο από ατσάλινο διπλό σωληνωτό δικτύωμα και συμπληρώνεται από ισχυρό υδραυλικό πιρούνι διαμέτρου 35 χιλ. στο μπροστινό μέρος. Πίσω, ο αιωρούμενος βραχίονας διευθύνεται από δυο υδραυλικά αμορτισέρ, ρυθμιζόμενης προφόρτισης 4 θέσεων. Οι τροχοί 5 αχτίνων από ελαφρύ κράμα αλουμινίου είναι διαμέτρου 14 ιντσών μπροστά και 13 ιντσών πίσω, σε ελαστικά διαστάσεων 120/70 και 140/60 αντίστοιχα. Το σύστημα πέδησης αποτελείται με δισκόφρενα εμπρός και πίσω διαμέτρου 260 και 240 χιλ., στα οποία ενεργούν πλωτές διπίστονες δαγκάνες.

Εν συντομία…

Το Piaggio X7 διατίθεται σε 125 και 250 κυβικά εκατοστά. Και οι δυο κινητήρες είναι τετράχρονοι, υγρόψυκτοι και διαθέτουν εξελιγμένο σύστημα μετάδοσης με 4 βαλβίδες. Η μεγαλύτερη έκδοση διαθέτει σύστημα ηλεκτρονικού ψεκασμού. Οι δυο κινητήρες είναι προδιαγραφών ρύπων Euro 3. Ο πρώτος αποδίδει ισχύ 14 hp και ο δεύτερος 22 hp με ροπή 20,2 Nm. Οσοι θέλουν να εξοπλίσουν το Χ7 με αξεσουάρ, υπάρχει μεγάλη γκάμα: βαλιτσάκι στο χρώμα του δίτροχου - χωρητικότητας 44 λίτρων, τηλεχειριζόμενο σύστημα απασφάλισης και ανοίγματος, ανεμοθώρακας (από 4 χιλ. μεθακρυλικού εστέρα), ηλεκτρονικό αντικλεπτικό, προστασία ποδιών και κουκούλα. Τέσσερις χρωματικές επιλογές και τιμές 3.300 ευρώ για τα 125 κ.εκ. και 3.700 ευρώ για τα 250 κ.εκ.

Επιμέλεια: Δημήτρης Μπαλής

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x