Νέα μοντέλα

Νέο ελαφρύ επαγγελματικό Citroen που... φυσάει ά-ΝΕΜΟ-ς στη πόλη

Σχεδόν το 1 στα 5 μοντέλα Citroen που πωλούνται παγκοσμίως, είναι επαγγελματικό (18,4%), ενώ σε κάθε 10 επαγγελματικά που πωλούνται στις 27 χώρες της Ευρωπαϊκής αγοράς, το 1 είναι της γαλλικής μάρκας. Συνεπώς, η αγορά των επαγγελματικών οχημάτων αποτελεί προτεραιότητα για τη Citroen. Γι’ αυτό και επεκτείνει τη γκάμα των ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων: C2 Enterprise, Berlingo, Jumpy και Jumper με το Nemo, που είναι από τα πιο συμπαγή μοντέλα της κατηγορίας του. Εχει μήκος 3,86 μ. μήκος (ίδιο με ένα C3), 1,72 μ. πλάτος, 1,72 μ. ύψος (1.78 με τις προαιρετικές μπάρες οροφής) και είναι εύκολο στην οδήγηση μέσα στην πόλη, έχοντας λιγότερο από 10 μ. κύκλο στροφής. Με 1.52 μ. μήκος χώρου φόρτωσης, 1.5 μ. πλάτος χώρου φόρτωσης και 1,18 μ. συνολικό ύψος, ο όγκος του χώρου φόρτωσης φθάνει στα 2,5 κυβικά μέτρα πίσω από τα εμπρός καθίσματα (έως τα 2,8 κ.μ. με το αναδιπλούμενο κάθισμα του συνοδηγού).

Σχεδόν το 1 στα 5 μοντέλα Citroen που πωλούνται παγκοσμίως, είναι επαγγελματικό (18,4%), ενώ σε κάθε 10 επαγγελματικά που πωλούνται στις 27 χώρες της Ευρωπαϊκής αγοράς, το 1 είναι της γαλλικής μάρκας. Συνεπώς, η αγορά των επαγγελματικών οχημάτων αποτελεί προτεραιότητα για τη Citroen. Γι’ αυτό και επεκτείνει τη γκάμα των ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων: C2 Enterprise, Berlingo, Jumpy και Jumper με το Nemo, που είναι από τα πιο συμπαγή μοντέλα της κατηγορίας του. Εχει μήκος 3,86 μ. μήκος (ίδιο με ένα C3), 1,72 μ. πλάτος, 1,72 μ. ύψος (1.78 με τις προαιρετικές μπάρες οροφής) και είναι εύκολο στην οδήγηση μέσα στην πόλη, έχοντας λιγότερο από 10 μ. κύκλο στροφής. Με 1.52 μ. μήκος χώρου φόρτωσης, 1.5 μ. πλάτος χώρου φόρτωσης και 1,18 μ. συνολικό ύψος, ο όγκος του χώρου φόρτωσης φθάνει στα 2,5 κυβικά μέτρα πίσω από τα εμπρός καθίσματα (έως τα 2,8 κ.μ. με το αναδιπλούμενο κάθισμα του συνοδηγού).

Στα ατού του Nemo συγκαταλέγονται: η ευκολία πρόσβασης στο χώρο φόρτωσης και στην καμπίνα των επιβατών, η καλή θέση οδήγησης, το προστατευτικό διαχωριστικό, οι μεγάλες πλευρικές συρόμενες πόρτες (ωφέλιμο ύψος 1,041 μ., πλάτος ανοίγματος 64,4 εκ.), οι ασύμμετρες πίσω αναδιπλούμενες (ανοίγουν μέχρι 180°), και το χαμηλό κατώφλι φόρτωσης (53 εκ. με το όχημα άδειο). Επίσης, το ωφέλιμο φορτίο ανέρχεται στα 610 κιλά σε όλες τις εκδόσεις. Το Nemo πάντως διαθέτει χαρακτηριστικά εφάμιλλα ενός επιβατικού: εργονομικά τοποθετημένα χειριστήρια, λεβιέ ταχυτήτων ψηλά και δίπλα στο τιμόνι, πληθώρα αποθηκευτικών χώρων, 12 θέσεις στην καμπίνα οδήγησης, κάθισμα οδηγού με πολλαπλές ρυθμίσεις, υψηλής ποιότητας ηχοσύστημα με 4 ηχεία συμπεριλαμβανομένων και 2 tweeter στις πόρτες και προεγκατάσταση για Bluetooth.

Στον τομέα της ασφάλειας εκτός από το στάνταρ αερόσακο για τον οδηγό, το Nemo εξοπλίζεται προαιρετικά με αερόσακο συνοδηγού και με πλευρικούς. Οι ζώνες ασφαλείας διαθέτουν περιοριστή φορτίου και πυροτεχνικούς προεντατήρες. Για την προστασία των εμπορευμάτων, το Nemo παρέχει τη δυνατότητα κλειδώματος του χώρου φόρτωσης ανεξάρτητα από την καμπίνα, είτε με τηλεχειριστήριο, είτε με το πάτημα του διακόπτη στο ταμπλό. Επίσης, οι πόρτες κλειδώνουν αυτόματα μόλις το όχημα ξεκινήσει. Η δομή του αμαξώματος του αυτοκινήτου είναι ιδιαίτερα ανθεκτική, και σε επίπεδο ανάρτησης έχουμε γόνατα McPherson εμπρός και αντιστρεπτική ράβδο πίσω. Οι τροχοί είναι 14 ιντσών και τα ελαστικά διαστάσεων 175/70.

Εν συντομία…

Το σύστημα πέδησης αποτελείται από ABS και αεριζόμενους δίσκους εμπρός και ταμπούρα πίσω. Η υποβοήθηση του τιμονιού είναι στάνταρ, ενώ στον προεραιτικό εξοπλισμό διατίθεται σύστημα υποβοήθησης παρκαρίσματος (πίσω προφυλακτήρας) και σύστημα προειδοποίησης υπέρβασης του ορίου ταχύτητας (cruise control – ρυθμιστής ταχύτητας). Το Nemo εφοδιάζεται με βενζινοκινητήρα 1.4 lt - 75 hp (κατανάλωση 6,9 λίτρα/100 χλμ., εκπομπές CO2 - 164 γρ./χλμ.) και πετρελαιοκινητήρα 1.4 lt HDi -70 hp (κατανάλωση 4,5 λίτρα/100 χλμ., εκπομπές CO2 - 119 γρ./χλμ.) που έχει τη δυνατότητα να λειτουργήσει και με βιοκαύσιμο B30 (30% biodiesel). Και οι δύο κινητήρες συνοδεύονται από χειροκίνητο κιβώτιο 5 ταχυτήτων, με σχέσεις προσαρμοσμένες στα χαρακτηριστικά λειτουργίας του καθενός. Το Nemo εξελίχθηκε από κοινού με συνεργασία του Fiat Group, της PSA Peugeot Citroen και της Tofas. Θα συνεραμολογείται στην Τουρκία και αναμένεται στη χώρα μας εντός του πρώτου τριμήνου.

Δημήτρης Μπαλής

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x