Αναμφίβολα από τις κερδισμένες εταιρείες της αγοράς του 2006 ήταν η Opel. Η μάρκα κατάφερε από την 5η θέση το 2006 να αναρριχηθεί στη 2η πέρυσι και μάλιστα σε μια ανοδική χρονιά που έκλεισε στο +4,5% με συνολικά 279.794 αυτοκίνητα. Η Opel έφθασε να πουλά 23.325 ΙΧ, έχοντας 5.171 μονάδες παραπάνω από το 2006. Αιχμή του δόρατος σε αυτή τη σημαντική πορεία, ήταν το νέο Corsa, το οποίο χάρη στις διαφορετικές εκδόσεις αμαξώματος και κινητήρων, κατάφερε να κερδίσει την εκτίμηση των Ελλήνων καταναλωτών που το ανέδειξαν πρώτο σε προτιμήσεις. Ηταν δηλαδή το best seller της αγοράς του 2007. Το μοντέλο 4ης γενιάς που ξεκίνησε την εμπορική του πορεία από τον Οκτώβριο του 2006, δείχνει ακόμα πολύ φρέσκο και λογικά έχει μέλλον, μέχρι να δεχθεί φρεσκάρισμα.
Το Corsa διατίθεται σε 3θυρο και 5θυρο αμάξωμα με γκάμα κινητήρων: 1.0 lt – 60 hp, 1.2 lt – 80 hp, 1.4 lt – 90 hp και 1.6 lt turbo – 192 hp στην έκδοση OPC, η οποία αποτελεί την ατραξιόν της γκάμας και μαγνητίζει τα βλέμματα. Βέβαια κοστίζει κοντά στις 22.000 ευρώ και η Opel γνωρίζοντας ότι σε μικρό αμάξωμα με ισχυρούς κινητήρες κυρίως οι νέοι δείχνουν ενδιαφέρον, παρουσιάζει μια λιγότερο ισχυρή, εξίσου εντυπωσιακή εμφανισιακά και περισσότερο προσιτή οικονομικά για τα μικρότερα βαλάντια. Το Corsa GSi, που κάνει τα πρώτα του βήματα στην ελληνική αγορά, φορά κι αυτό τον ίδιο κινητήρα 1.6 ECOTEC turbo του OPC, αλλά με διαφορετική χαρτογράφηση παράγει 150 hp στις 5000 σ.α.λ. και συνδυάζεται με 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο.
Η μέγιστη ροπή των 210 Nm είναι διαθέσιμη σταθερά από τις 1.850 μέχρι τις 5.000 σ.α.λ., η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 210 χλμ/ώρα και η επιτάχυνση 0 - 100 χλμ/ώρα περιορίζεται σε 8,1 δευτερόλεπτα. Το Corsa GSi για όλα αυτά καταναλώνει 7,9 λίτρα σούπερ αμόλυβδη βενζίνη στα 100 χιλιόμετρα και εκπέμπει 189 γρ. διοξειδίου του άνθρακα ανά χιλιόμετρο. Σε επιδόσεις κατατάσσεται μεταξύ του πετρελαιοκίνητου Corsa Sport 1.7 CDTI -125 hp και του OPC των 192 hp.
Στην Opel με αυτή την έκδοση ολοκληρώνουν τη γκάμα του Corsa και όσοι πιστοί προσέλθετε…Στο δρόμο υπόσχεται να ικανοποιήσει τους λάτρεις της σπορ οδήγησης. Με χαμηλωμένο πλαίσιο κατά 1,8 εκ. μπροστά και κατά 1.5 εκ. πίσω, σκληρότερα ελατήρια, μπροστά υποπλαίσιο και πίσω ημιάκαμπτο άξονα, ελίσσεται με ευκολία και παραμένει κολλημένο στο έδαφος. Φρενάρει καλά έχοντας φυσικά ABS, αεριζόμενα δισκόφρενα 308 χιλ. μπροστά και απλά δισκόφρενα 264 χιλ. πίσω.
Εν συντομία…
Εμφανισιακά το Corsa GSi στέκεται αρκετά καλά στο ισχυρότερο OPC. Σε εξοπλισμό περιλαμβάνει: δερμάτινο τιμόνι με κόκκινα ένθετα και χειριστήρια για το ραδιο-Cd, κόκκινες ζώνες ασφαλείας, 4 αερόσακοι (πλευρικοί τύπου κουρτίνας), ενεργά προσκέφαλα, κλιματισμός, όλες οι ηλεκτρικές ευκολίες (παράθυρα, καθρέπτες, κλειδαριές), ρυθμιστής ταχύτητας και βάσεις πρόσδεσης παιδικών καθισμάτων. Το σύστημα διεύθυνσης έχει ηλεκτρική υποβοήθηση ανάλογα την ταχύτητα του οχήματος, ενώ στάνταρ υπάρχει αναβαθμισμένο ηλεκτρονικό σύστημα ευστάθειας με ηλεκτρονικό κατανεμητή πέδησης, σύστημα ελέγχου τάσης υποστροφής, ανεξάρτητες λειτουργίες ελέγχου φρεναρίσματος στις στροφές και σύστημα ευστάθειας σε ευθεία πορεία. Το 3θυρο GSi κοστίζει 19.510 και το 5θυρο 19.910 ευρώ.
Επιμέλεια: Δημήτρης Μπαλής
Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.