Γενικά

Νεανικό δίδυμο η Ford για το 2008 για να τα βάλει…

Η Ford Ευρώπης σχεδιάζει να κρατήσει το παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλι στην πρώτη γραμμή των αγωνιστικών δραστηριοτήτων της. Αλλωστε κατέκτησε ισάριθμους τίτλους κατασκευαστών τα δύο τελευταία χρόνια. Χθες ανακοίνωσε τις εξελίξεις που σχεδιάστηκαν, πρωτίστως, για να διατηρήσουν την ανταγωνιστικότητα της ομάδας στην προσεχή αγωνιστική περίοδο, η οποία αρχίζει τον Ιανουάριο με το ράλι του Μόντε Κάρλο. Η αποχώρηση του Μάρκους Γκρόνχολμ και του συνοδηγού του Τίμο Ραουτιάινεν, που ηγήθηκαν της ομάδας και έφθασαν μέχρι τη πηγή αλλά δεν ήπιαν νερό (τίτλο) τις τελευταίες δύο χρονιές, επιτείνει την πρόκληση. Αν και έφυγε ένα κορυφαίο και έμπειρο δίδυμο (30 νίκες σε ράλι – 2ο σε ρεκόρ), η Ford δεν το αντικατέστησε με ένα επίσης έμπειρο. Βασισμένη σε ένα πρόγραμμα εξέλιξης νέων ταλέντων, δίνει την ευκαιρία στον Μίκο Χιρβόνεν με συνοδηγό τον Γιάρμο Λέτινεν να ηγηθούν της προσπάθειας του 2008 πλαισιωμένοι από το ανερχόμενο αστέρι Γιάρι-Μάτι Λάτβαλα με συνοδηγό τον Μίικα Αντιλα.

Η Ford Ευρώπης σχεδιάζει να κρατήσει το παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλι στην πρώτη γραμμή των αγωνιστικών δραστηριοτήτων της. Αλλωστε κατέκτησε ισάριθμους τίτλους κατασκευαστών τα δύο τελευταία χρόνια. Χθες ανακοίνωσε τις εξελίξεις που σχεδιάστηκαν, πρωτίστως, για να διατηρήσουν την ανταγωνιστικότητα της ομάδας στην προσεχή αγωνιστική περίοδο, η οποία αρχίζει τον Ιανουάριο με το ράλι του Μόντε Κάρλο. Η αποχώρηση του Μάρκους Γκρόνχολμ και του συνοδηγού του Τίμο Ραουτιάινεν, που ηγήθηκαν της ομάδας και έφθασαν μέχρι τη πηγή αλλά δεν ήπιαν νερό (τίτλο) τις τελευταίες δύο χρονιές, επιτείνει την πρόκληση. Αν και έφυγε ένα κορυφαίο και έμπειρο δίδυμο (30 νίκες σε ράλι – 2ο σε ρεκόρ), η Ford δεν το αντικατέστησε με ένα επίσης έμπειρο. Βασισμένη σε ένα πρόγραμμα εξέλιξης νέων ταλέντων, δίνει την ευκαιρία στον Μίκο Χιρβόνεν με συνοδηγό τον Γιάρμο Λέτινεν να ηγηθούν της προσπάθειας του 2008 πλαισιωμένοι από το ανερχόμενο αστέρι Γιάρι-Μάτι Λάτβαλα με συνοδηγό τον Μίικα Αντιλα. Ο Χιρβόνεν στα 27 του χρόνια πλέον αρχίζει να θεωρείται έμπειρος. Τρέχει στο WRC από το 2002 αλλά ουσιαστικά την επόμενη χρονιά ξεκίνησε η δυναμική του πορεία, αγωνιζόμενος με Ford Focus και Subaru Impreza. Τα δύο τελευταία χρόνια ήταν εργοστασιακός οδηγός της Ford και συνεχίζει. Πέρυσι πέτυχε την πρώτη του νίκη η οποία πλαισιώθηκε από ακόμη τρεις φέτος, σε 72 συνολικά αγώνες καριέρας. Από την άλλη πλευρά, ο Λάτβαλα είναι μόλις 22, αλλά έχει ήδη λάβει μέρος σε πάνω από 50 αγώνες WRC και το επίπεδο της εμπειρίας του είναι υψηλότερο από πολλών μεγαλύτερων σε ηλικία οδηγών. Έχει εξελιχθεί σημαντικά υπό την καθοδήγηση του Μάλκομ Γουίλσον, του αφεντικού της Ford οδηγώντας ένα Focus RS World Rally Car ιδιωτικής συμμετοχής (Stobart) κατά τη διάρκεια των τελευταίων δύο περιόδων. Προς το τέλος της φετινή χρονιάς, έδειξε ότι ήταν έτοιμος να αναβαθμιστεί σε εργοστασιακό οδηγό. Αυτό φάνηκε από την εξαιρετική, τρίτη θέση του στο Ράλι Ιρλανδίας τον περασμένο μήνα, αλλά και από την εμφάνισή του στην Ουαλία. Μαζί θα κάνουν ντεμπούτο τον Ιανουάριο στο ράλι Μόντε Κάρλο.

Εν συντομία…

«Πιστεύουμε ότι οι δύο νεαροί Φιλανδοί θα γίνουν αστέρια του ράλι και χαιρόμαστε που τους προσφέρουμε την ευκαιρία να ωριμάσουν και να εξελιχθούν με τη Ford τις επόμενες χρονιές, παρέχοντας παράλληλα πολύ σημαντική σταθερότητα και συνέπεια μέσα στην ομάδα», ανέφερε ο Ιαν Σλέιτερ, αντιπρόεδρος επικοινωνίας της Ford Ευρώπης, ενώ ο Μάλκομ Γουίλσον επισήμανε: «Θέλω να ευχαριστήσω τη Ford για την πίστη και την εμπιστοσύνη της και τη Stobart για τη δέσμευσή της να αναλάβει τον Λάτβαλα φέτος. Έχει εξελιχθεί στον πλέον υποσχόμενο οδηγό του WRC. Οι επιδόσεις του χάρισαν την πολ ποζίσιον για τη συνέχεια. Γνωρίζοντας ότι τώρα θα κάνει πολλές δοκιμές, είμαι πεπεισμένος ότι θα βελτιωθεί περαιτέρω».

Επιμέλεια: Δημήτρης Μπαλής

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x