Για δεύτερη χρονιά το «τσίρκο» της Formula 1 θα μετακομίσει στη Μέση Ανατολή και το Μπαχρέιν για τον τρίτο αγώνα της σεζόν. Μετά τις δύο εντυπωσιακές νίκες της Renault σε Μελβούρνη και Κουάλα Λουμπούρ οι υπόλοιπες ομάδες που αναμένονται να πρωταγωνιστήσουν στο φετινό πρωτάθλημα, ανασυντάσονται και περιμένουν την εκκίνηση του αγώνα «στην έρημο». Το κορυφαίο πρωτάθλημα αγώνων ταχύτητας του πλανήτη φέτος δείχνει ιδιαίτερο ενδιαφέρον με δεδομένη την αδυναμία της Ferrari να κοιτάξει στα μάτια τους δύο «νεόπλουτους» αντιπάλους της, τη Renault και την Toyota. Από τη στιγμή που οι δύο παραδοσιακές αντίπαλοι των tifosi Williams και McLaren δεν έδειξαν ιδιαίτερα ικανές, στα πρώτα δύο γκραν πρι τουλάχιστον, να ακολουθήσουν το ρυθμό των Γάλλων.
Το ζήτημα ωστόσο της περιόδου μέχρι στιγμής είναι η κωλυσιεργία της «αυτοκρατορίας» από το Μαρανέλο να εμφανιστεί ισχυρή όπως μας είχε συνηθίσει τα προηγούμενα χρόνια τουλάχιστον. Σουμάχερ και Μπαρικέλο δεν αποτελούν πλέον την αναμενόμενη εξέλιξη ως προς το αποτέλεσμα. Το γεγονός αυτό αναγκάζει τους Ιταλούς να «ρίξουν» στη μάχη την F2005 ώστε να προλάβουν τον ανταγωνισμό.
Ανταγωνισμός που κατά πάσα πιθανότητα θα είναι λαβωμένος στα μέρη των «πετρελαιάδων», αφού ο Κολομβιανός Χουάν Πάμπλο Μοντόγια χτύπησε τον ώμο του σε αγώνα τέννις με συνέπεια να καθίσταται αμφίβολη η συμμετοχή του στον αγώνα. Η McLaren δεν έχει καταλήξει στο ποιος από τους δύο δοκιμαστές θα κάτσει στο «ασημί βέλος». Σε περίπτωση που ο ύψους 1.88 Αυστριακός Άλεξ Βουρτς χωρέσει στην MP4/21 τότε θα γευτεί και πάλι τη χαρά της συμμετοχής σε αγώνα μετά το Μαλαισιανό GP του 2000.Ειδάλλως ο Ισπανός Πέδρο ντε λα Ρόσα θα έχει μια από τις θέσεις στη σειρά εκκίνησης.
Σον αγώνα του Σακίρ επιστρέφει στο κόκπιτ της BAR και ο Τακούμα Σάτο που απουσίαζε από τη Μαλαισία λόγω υψηλού πυρετόυ.
Σε κάθε περίπτωση όμως όλοι αναμένουν να δουν μια δυνατή Ferrari που θα «κονταροχτυπηθεί» με τη Renault. Στους κύκλους των «γαλαζοκίτρινων» επικρατεί έκδηλη αισιοδοξία , αφού με βάση τα μέχρι τώρα δεδομένα είναι το αδιαφιλονίκητο φαβορί για τον τίτλο.Ο Αλόνσο και ο Φιζικέλα βρίσκονται στους επικρατέστερους υποψηφίους για τη νίκη, ενώ πέρσι είχαν πραγματοποιήση καλή εμφάνιση, άσχετα με τη θέση που τελικά τερμάτισαν.
Οι υπόλοιποι «μονομάχοι» έρχονται και αυτοί στο Μπαχρέιν για διαφορετικό σκοπό ο καθένας….
Οι McLaren και Williams για να πλησιάσουν ακόμα περισσότερο την κορυφή και το τιμημένο παρελθόν τους.
Η BAR για να δείξει ότι το περσινό θαύμα δεν ήταν πυροτέχνημα, η Sauber για να δείξει ότι είναι πραγματικά μια σοβαρή και σταθερή ομάδα, η Red Bull ότι μπορεί να «βγάλει φτερά» όπως στην Αυστραλία, ενώ η Toyota θέλει (και είναι κοντά) στο να κάνει απόσβεση στον πακτωλό των Euro που ξοδεύει για την εξέλιξή της.
Τέλος μπορεί στην Formula 1 να μην υπάρχει κίνδυνος …υποβιβασμού, αλλά οι δύο τελευταίες θέσεις του grid είναι από καιρό ρεζερβέ από Jordan και Minardi. Οι μεν Βρετανόι περιμένουν να γίνουν…Ρώσοι(βλ. Midland F1) οι δε Ιταλο-Βρετανοί τη μαύρη μοίρα τους να τους αφήσει ήσυχους …… Από το μόνο GP χωρίς pitbabes και σαμπάνια στον τερματισμό, ελέω κορανίου πάντα, καλό και θεαματικό αγώνα να έχουμε…..
Ταυτότητα Αγώνα
ΕΤΟΣ ΙΔΡΥΣΗΣ: 2004
1o ΓΚΡΑΝ ΠΡΙ: 2004
ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΑ: 50000
ΜΗΚΟΣ ΠΙΣΤΑΣ: 5.417
ΡΕΚΟΡ ΓΥΡΟΥ: ΜΙΚΑΕΛ ΣΟΥΜΑΧΕΡ 1΄30¨252
POLE POSITION: ΜΙΚΑΕΛ ΣΟΥΜΑΧΕΡ 1΄30¨139
ΒΑΘΡΟ 2004: 1) ΜΙΚΑΕΛ ΣΟΥΜΑΧΕΡ
2) ΡΟΥΜΠΕΝΣ ΜΠΑΡΙΚΕΛΟ
3) ΤΖΕΝΣΟΝ Μ
ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΔΥΟ ΑΓΩΝΕΣ
1) ΦΕΡΝΑΝΤΟ ΑΛΟΝΣΟ 16
2) ΤΖΙΑΝΚΑΡΛΟ ΦΙΖΙΚΕΛΑ 10
3) ΓΙΑΡΝΟ ΤΡΟΥΛΙ 8
4) ΡΟΥΜΠΕΝΣ ΜΠΑΡΙΚΕΛΟ 8
5) ΝΤΕΙΒΙΝΤ ΚΟΥΛΘΑΡΝΤ 8
6) ΧΟΥΑΝ ΠΑΜΠΛΟ ΜΟΝΤΟΓΙΑ 8
7) ΝΙΚ ΧΑΙΝΤΦΕΛΝΤ 6
8) ΡΑΛΦ ΣΟΥΜΑΧΕΡ 4
9) ΜΑΡΚ ΓΟΥΕΜΠΕΡ 4
10) ΚΡΙΣΤΙΑΝ ΚΛΙΝ 3
11) ΜΙΚΑΕΛ ΣΟΥΜΑΧΕΡ 2
12) ΚΙΜΙ ΡΑΙΚΟΝΕΝ 1
Επιμέλεια:Κώστας Κατέβας
Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.