Νέα μοντέλα

Μάνα, μητέρα, μαμά-η Aprilia προτιμά να είναι… Mana στις εκπλήξεις

Συνήθως ο Απρίλιος μήνας είναι η καρδιά της άνοιξης. Τώρα έρχεται η Aprilia να μας δείξει ότι βρίσκεται στην καρδιά της τεχνολογίας. Τουλάχιστον όσον αφορά την εφαρμογή του ηλεκτρονικού συστήματος μετάδοσης, για πρώτη φορά σε μοτοσικλέτα, όπως και της τοποθέτησης του χώρου αποσκευών μπροστά. Σχεδιαστικά η Aprilia Mana 850 φανερώνει ισχυρή προσωπικότητα. Γεμίζει το μάτι βλέποντάς την. Δυναμική και ταυτόχρονα κομψή προορίζεται για όλους τους αναβάτες. Γι’ αυτούς που θέλουν να κινούνται καθημερινά στην πόλη, αλλά και για εκείνους που αρέσκονται σε εκδρομές το Σαββατοκύριακο. Είναι ευέλικτη, με χαμηλό κέντρο βάρους, έχει μήκος 2,08 μ., πλάτος 80 εκατοστά, ύψος 1,13 μ., και μεταξόνιο μόλις 1,463 μ., ενώ η σέλα από το έδαφος φθάνει στους 80 πόντους.

Συνήθως ο Απρίλιος μήνας είναι η καρδιά της άνοιξης. Τώρα έρχεται η Aprilia να μας δείξει ότι βρίσκεται στην καρδιά της τεχνολογίας. Τουλάχιστον όσον αφορά την εφαρμογή του ηλεκτρονικού συστήματος μετάδοσης, για πρώτη φορά σε μοτοσικλέτα, όπως και της τοποθέτησης του χώρου αποσκευών μπροστά. Σχεδιαστικά η Aprilia Mana 850 φανερώνει ισχυρή προσωπικότητα. Γεμίζει το μάτι βλέποντάς την. Δυναμική και ταυτόχρονα κομψή προορίζεται για όλους τους αναβάτες. Γι’ αυτούς που θέλουν να κινούνται καθημερινά στην πόλη, αλλά και για εκείνους που αρέσκονται σε εκδρομές το Σαββατοκύριακο. Είναι ευέλικτη, με χαμηλό κέντρο βάρους, έχει μήκος 2,08 μ., πλάτος 80 εκατοστά, ύψος 1,13 μ., και μεταξόνιο μόλις 1,463 μ., ενώ η σέλα από το έδαφος φθάνει στους 80 πόντους.

Το ύφος της υπογραμμίζεται από ένα μεγάλο φανάρι, τον προτεταμένο πίνακα οργάνων και το ενισχυμένο πλαίσιο. Το αλουμινένιο ψαλίδι έχει ασύμμετρη σχεδίαση και συνδυάζεται με ένα αμορτισέρ που αφενός κάνει την σχεδίαση περισσότερο συμπαγή και αφετέρου αφήνει ελεύθερο χώρο για την εξάτμιση που είναι από ανοξείδωτο ατσάλι, έχει σύστημα 2 σε 1 και διαθέτει τριοδικό καταλύτη με αισθητήρα λάμδα. Για το αποτελεσματικό φρενάρισμα χρησιμοποιούνται 4πίστονες δαγκάνες μπροστά στα αεριζόμενα δισκόφρενα 320 χιλιοστών, ενώ το πίσω είναι διαμέτρου 260 χιλιοστών, επίσης αεριζόμενο. Οι τροχοί αλουμινίου 17 ιντσών, φιλοξενούν ελαστικά διαστάσεις 120/70 μπροστά και 180/55 πίσω.

Τα κυρίαρχα βέβαια στοιχεία στη νέα Aprilia Mana, είναι αυτά που ανέφερα στην αρχή. Ο αναβάτης κατά τη γνώμη μου ξαφνιάζεται ευχάριστα όταν βλέπει στην παραδοσιακή θέση του ντεπόζιτου να είναι διαθέσιμος ένας αποθηκευτικός χώρος που να φιλοξενεί εύκολα ένα full face κράνος, έχοντας θήκη για εργαλεία και χαρτιά, θήκη για το κινητό τηλέφωνο και πρίζα που χρησιμεύει για τη φόρτισή του ή του φορητού υπολογιστή, μια και οι σύγχρονοι αναβάτες τα θέλουν όλα. Ετσι, δεν χρειάζεται κάποιος να κατέβει για να ανοίξει τον αποθηκευτικό χώρο. Μπορεί να το κάνει καθισμένος. Οσον αφορά το ρεζερβουάρ χωρητικότητας 16 λίτρων φιλοξενείται άνετα στο πίσω μέρος της σέλας.

Εν συντομία…

Το Aprilia Mana εφοδιάζεται με 2κύλινδρο κινητήρα σε διάταξη V, γωνίας 90 μοιρών. Είναι υδρόψυκτος, 4βάλβιδος με μονό εκκεντροφόρο επί κεφαλής, 839,9 κ.εκ. Αποδίδει 76 hp στις 8.000 σ.α.λ., έχοντας μέγιστη ροπή 7,45 χ.λ.γρ. στις 5.000 σ.α.λ. Η τροφοδοσία γίνεται με ηλεκτρονικό ψεκασμό και σε συνδυασμό με την ύπαρξη του τριοδικού καταλύτη στην εξάτμιση με αισθητήρα λάμδα, είναι προδιαγραφών ρύπων Euro 3. Η δεύτερη ευχάριστη έκπληξη αφορά τη μετάδοση της κίνησης. Χρησιμοποιείται για πρώτη φορά σε μοτοσικλέτα ένα κιβώτιο ταχυτήτων που διαθέτει εν σειρά λειτουργία tip-tronic με διακόπτες (+ και -) στην αριστερή πλευρά του τιμονιού, ή παραδοσιακά από το λεβιέ στο πόδι. Ετσι ανεβάζουμε ή κατεβάζουμε ταχύτητες χωρίς συμπλέκτη. Οσοι θέλουν πιο ξεκούραστη οδήγηση, διατίθεται και αυτόματη λειτουργία με συνεχώς μεταβαλλόμενες σχέσεις. Με το διακόπτη Gear στα δεξιά του τιμονιού, ο αναβάτης επιλέγει τρεις χαρτογραφήσεις λειτουργίας (rain, sport, touring), ανάλογα την κατάσταση του δρόμου. Η Aprilia Mana είναι ετοιμοπαράδοτη και κοστίζει 8.880 ευρώ.

Δημήτρης Μπαλής

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x