Πάντως, είτε πρόκειται για «λάδωμα», είτε πρόκειται για μίζα αυτοκινήτου, το θέμα είναι ότι έχουν ταυτιστεί με την εκκίνηση. Χωρίς μίζα δύσκολα, δυστυχώς, ξεκινά κάτι. Και εν πάση περιπτώσει, στα αυτοκίνητα είναι απαραίτητη. Στην κοινωνία πρέπει να εκλείψει.
Για να επιστρέψω στη μίζα της Bosch, ήταν ένα τεράστιο άλμα προς τα εμπρός στην ηλεκτροδότηση του αυτοκινήτου, με στόχο την ασφαλέστερη και πιο άνετη οδήγηση. Η μίζα προκάλεσε μεγάλη ανακούφιση στους αυτοκινητιστές της εποχής και διευκόλυνε σημαντικά την εκκίνηση του κινητήρα. Μέχρι τότε χρειαζόταν αρκετή προσπάθεια για να ξεκινήσει ένας βαρύς κινητήρας, ενώ η χειροκίνητη εκκίνηση ενείχε πάντα τον κίνδυνο η μανιβέλα να γυρίσει ανάποδα ή να γλιστρήσει και να προκαλέσει σοβαρό τραυματισμό. Η ηλεκτρική ισχύς για τη νέα μίζα προήλθε από τη μπαταρία του οχήματος, που ήταν μέρος του συστήματος φωτισμού αυτοκινήτων της Bosch. Αυτό το ανεξάρτητο σύστημα τροφοδοσίας είχε λανσαριστεί από τη Bosch μόλις ένα χρόνο νωρίτερα. Οι πρώτες μίζες ζύγιζαν περίπου δέκα κιλά και απέδιδαν μόνο 0,6 κιλοβάτ, ενώ σήμερα ζυγίζουν μεταξύ 1,9 και 17 κιλά και καλύπτουν ένα εύρος ισχύος από 0,8 έως 9,2 κιλοβάτ, αποδεικνύοντας πόσο μακριά έχει προχωρήσει η συγκεκριμένη τεχνολογία.
Διαβάστε περισσότερα στο www.driveandtravel.gr
Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.