Στα χρόνια που ακολούθησαν, η γεννήτρια εξελίχθηκε σε μια πηγή ισχύος για την αυτοκίνηση. Σήμερα, τροφοδοτεί συστήματα όπως το ραδιόφωνο του αυτοκινήτου, τα ηλεκτρικά παράθυρα, το σύστημα κλιματισμού και τα συστήματα ασφαλείας όπως το ESP®. Πλέον, το σύστημα BRS της Bosch, αποδίδει 10 kW ισχύος υποβοηθώντας τον κινητήρα καύσης και επιτρέποντας εξοικονόμηση καυσίμου έως και 15%.
«Η Bosch μετατρέπει τη γεννήτρια σε κινητήρα. Με την πρωτοβουλία αυτή, κάνουμε οικονομικά προσιτή την «υβριδιοποίηση». Το σύστημα BRS της Bosch είναι ένα υβριδικό σύστημα που όλοι μπορούν να αγοράσουν», δηλώνει ο Δρ. Rolf Bulander, μέλος του διοικητικού συμβουλίου της Robert Bosch GmbH. Αυτό που έκανε εφικτή αυτήν την εξέλιξη είναι μια νέα μορφή υβριδικής τεχνολογίας που βασίζεται στα κατάλληλα συστατικά μέρη και σε ένα onboard κύκλωμα 48V.
Διαβάστε περισσότερα στο www.driveandtravel.gr
Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.