Ο ίδιος έχει πει το αμίμητο «με κράζουν γιατί με ζηλεύουν που είμαι ωραίος, πλούσιος και παιχταράς». Για το πρώτο περί ορέξεως, για τα άλλα δυο σκέλη της δήλωσης όμως οι αριθμοί είναι αμείλικτοι. Τα 313 γκολ σε 300 εμφανίσεις που έχει πετύχει με τη φανέλα της Ρεάλ Μαδρίτης και τα 80 εκατομμύρια ευρώ που αποκόμισε το 2015 αφήνουν μηδενικό περιθώριο αμφισβήτησης.
Ως πλούσιος παιχταράς που επιβεβαιώσαμε ότι είναι, λοιπόν, γιορτάζει ελαφρώς διαφορετικά από εμάς τους κοινούς θνητούς. Για παράδειγμα, κεφαλαιοποίησε την ευτυχία της κατάκτησης του Euro με την απόκτηση μιας Bugatti Veyron 1.200 ίππων και 2.3 εκατομμυρίων ευρώ. Κι αυτό είναι μόνο ένα από τα 20 αυτοκίνητα που έχει στη διάθεση του ο Πορτογάλος.
Ακολουθούν οι πιο ακριβές και εντυπωσιακές παρουσίες που φιλοξενούν τον Κριστιάνο στο αριστερό κάθισμα. Φάτε μάτια ψάρια και καλή όρεξη.
Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport Vitesse
H τελευταία και ακριβότερη –μέχρι στιγμής- προσθήκη. 8.000 κυβικά, 16 κύλινδροι, 4 turbos, 1.200 άλογα. Όλα αυτά «στέλνουν» στα 100 χιλιόμετρα από στάση σε 2.6 δευτερόλεπτα, στα 300 σε 13.9’’ και σταματάει να επιταχύνει όταν το κοντέρ «χτυπήσει» 408.5 χλμ/ώρα, κάτι που της δίνει το ρεκόρ Γκίνες για το γρηγορότερο κάμπριο αυτοκίνητο όλων των εποχών.
Lamborghini Aventador LP 700-4
O δεύτερος δυνατότερος «ταύρος» (μετά την Αventador LP 750-4 Superveloce) κατεβάζει 700 άλογα στο δρόμο μέσω και των τεσσάρων τροχών, πληρώνει εφορία για 6.500 κυβικά και 12 κυλίνδρους, συναντάει τα 100 σε 2.8’’ και «τελικιάζει» στα 350 χλμ/ώρα. Δικά σας για 450.000 ευρώ.
Ferrari 599 GTB Fiorano
H μία εκ των τριών Ferrari του Κριστιάνο, αποδίδει 620 άλογα από 6.000 κυβικά και 12 κυλίνδρους. Τα 100 από στάση έρχονται σε 3.7’’ και η τελική ανέρχεται στα 330 χλμ/ώρα.
Ferrari F430 Spider
H έτερη εκπρόσωπος του «Cavallino Rampante» είναι 2 κυλίνδρους και σχεδόν 2.000 κυβικά κάτω σε σχέση με την 599, ωστόσο αργή δεν τη λες. Βρίσκεται με τα 100 σε 4.1’’ και η βελόνα του κοντέρ σταματάει στα 311. Από τις «παλιοσειρές» του αυτοκινητικού λόχου, ούσα στην κατοχή του Κριστιάνο από το 2006.
Porsche 911 Turbo S
Φετινής εσοδείας η Γερμανίδα, η οποία κόστισε 170.000 ευρώ. 3.8 λίτρα με διπλό turbo, παράγουν 572 άλογα και καθιστούν την Porsche ένα από τα ταχύτερα αυτοκίνητα στο 0-100. Ισοφαρίζει την Veyron της δωδεκαπλάσιας τιμής με 2.6’’, φτάνει μέχρι τα 320 χλμ και «εκτελεί» σχεδόν ό,τι κινείται. Ο Κριστιάνο έκανε μια μικρή επίδειξη των δυνατοτήτων, όταν πήρε στο κυνήγι τον Χεσέ μετά από μια προπόνηση της Ρεάλ.
Rolls - Royce Phantom Drophead Coupe
Καλά και σεβαστά τα γκάζια που ξηλώνουν την άσφαλτο, αλλά ένας άνθρωπος θέλει και να χαλαρώνει. Τι καλύτερο από την επιτομή της άνεσης και της χλιδής. Όχι ότι 460 άλογα από 6.75 λίτρα είναι λίγα, αλλά κανείς δεν παίρνει Rolls – Royce για να κυνηγιέται σε δρόμους και πίστες. Στο μισό εκατομμύριο ευρώ το «ταμείο».
Aston Martin DB9
Αριστοκρατίας συνέχεια, με την μάρκα του Τζέιμς Μποντ να έχει και τον Κριστιάνο στα βιβλία της. Ίδια ιπποδύναμη με την Rolls, 6.000 κυβικά και τιμολόγιο ύψους 200.000.
Ferrari LaFerrari
Για το τέλος, η κύρια ατραξιόν. Το πετράδι του στέμματος. Το ταχύτερο αυτοκίνητο παραγωγής που έχει βγάλει ποτέ το εργοστάσιο του Μαρανέλο, έχει ρίζες στη Formula 1. Ο κινητήρας είναι ένας ατμοσφαιρικός 12κύλινδρος 6.3 λίτρων που αποδίδει 800 άλογα και στροφάρει μέχρι τις 9.300 στροφές. Επειδή το επίπεδο στα supercars (hypercars βασικά) έχει φτάσει στη στρατόσφαιρα, προστέθηκε και ένας ηλεκτροκινητήρας ώστε να συνδράμει 163 άλογα.
Η συνολική ισχύς των 963 ίππων εκτοξεύει την κορυφαία Ferrari σε 2.8’’ στα 100, ζητούν κάτω από 15’’ για να φτάσουν τα 300 και σταματάνε να καλπάζουν στα 370 χλμ/ώρα. Α, απαιτούν και την εκταμίευση 1.5 εκατομμυρίων ευρώ για να αναγραφεί το όνομα του ιδιοκτήτη στην άδεια.
Eπιμέλεια: Χρήστος Ντότσικας
Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.






