Την τελευταία δεκαετία, δέκα αεροπορικές ευρωπαϊκές εταιρείες έχουν συγκεντρωθεί σε τρεις μεγάλους ομίλους, με αποτέλεσμα η αγορά να μοιάζει με την αντίστοιχη αμερικανική. Ωστόσο οι συγχωνεύσεις στον κλάδο των ευρωπαϊκών αερογραμμών αποφέρουν στις ευρωπαϊκές εταιρείες χαμηλότερα κέρδη σε σύγκριση με τις αντίστοιχες αμερικανικές αεροπορικές εταιρείες. Οι αεροπορικές θυγατρικές μεγάλων ομίλων της Ευρώπης εξακολουθούν να λειτουργούν ως ξεχωριστά εμπορικά σήματα, αντιμετωπίζοντας, ως εκ τούτου, σοβαρότατα προβλήματα.
Το εργατικό δυναμικό των ευρωπαϊκών εταιρειών πιο εύκολα προχωρεί στην κήρυξη απεργιακών κινητοποιήσεων. Ενδεικτικά, η απεργία των εργαζομένων της γερμανικής εταιρείας Lufthansa τής στοίχισε τουλάχιστον 500 εκατομμύρια ευρώ.
Σύμφωνα, μάλιστα, με τον αναλυτή της εταιρείας αεροπορικών αναλύσεων CAPA Τζόναθαν Γόουμπερ, η Ευρώπη έχει πάρα πολλές αεροπορικές εταιρείες σε σύγκριση με το μέγεθος της αγοράς της.
Πηγή: Kathimerini.gr
Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.