F1

Θα γυρίσει ο τροχός;

Μπορεί η διαφορά του Φερνάντο Αλόνσο από τον πρωτοπόρο της βαθμολογίας να είναι 13 βαθμοί, ωστόσο το παρελθόν του πρωταθλήματος της Φόρμουλα 1,θέλει τον Ισπανό να έχει 38% πιθανότητες να κατακτήσει τον τίτλο και να πάρει το… αίμα του πίσω. Το www.sport-fm.gr σας παρουσιάζει τις δέκα περιπτώσεις, στις οποίες ο δεύτερος στη βαθμολογία πανηγύρισε το πρωτάθλημα στο τελευταίο γκραν πρι της σεζόν.

Μπορεί η διαφορά του Φερνάντο Αλόνσο από τον πρωτοπόρο της βαθμολογίας να είναι 13 βαθμοί, ωστόσο το παρελθόν του πρωταθλήματος της Φόρμουλα 1,θέλει τον Ισπανό να έχει 38% πιθανότητες να κατακτήσει τον τίτλο και να πάρει το… αίμα του πίσω.

Το www.sport-fm.gr σας παρουσιάζει τις δέκα περιπτώσεις, στις οποίες ο δεύτερος στη βαθμολογία πανηγύρισε το πρωτάθλημα στο τελευταίο γκραν πρι της σεζόν.

Στην ιστορία της Φόρμουλα 1 26 φορές ο τίτλος κρίθηκε στον τελευταίο γύρο της σεζόν. Μάλιστα τις δέκα από αυτές ο δεύτερος στη βαθμολογία έκανε την ανατροπή, πανηγυρίζοντας τον τίτλο και στέλνοντας στο… καναβάτσο τον πρωτοπόρο.

Ας τα πάρουμε από την αρχή:

Το 1950 οι Φάντζιο και Φαρίνα πήγαν στο τελευταίο γκραν πρι της σεζόν, έχοντας τέσσερις βαθμούς διαφορά. Ωστόσο, στην Ιταλία ο Φάντζιο πήρε τους οχτώ βαθμούς της νίκης και ταυτόχρονα το πρωτάθλημα.

Το 1964 ο Σέρτις πήγε στο τελευταίο γκραν πρι της σεζόν, έχοντας πέντε βαθμούς διαφορά από τον πρώτο Χιλ. Στο Μεξικό, γκραν πρι στο οποίο έπεσε η αυλαία του πρωταθλήματος, η κατάσταση άλλαξε με τον Χιλ να μένει εκτός βαθμολογίας και τον Σέρτις να παίρνει έξι βαθμούς και ταυτόχρονα το πρωτάθλημα.

Κάτι παρόμοιο συνέβη και το 1976 με τους Λάουντα και Χαντ να έχουν τρεις βαθμούς διαφορά. Ωστόσο,ο Χαντ στέφθηκε Παγκόσμιος πρωταθλητής με έναν βαθμό περισσότερο από τον έτερο διεκδικητή του τίτλου.

Το 1981 ο Ρόιτεμαν πήγε στο γκραν πρι των ΗΠΑ, έχοντας μόνο έναν βαθμό διαφορά από τον δεύτερο Πικέ, διαφορά με την οποία ο Βραζιλιάνος πιλότος έκανε την ανατροπή και πήρε το πρωτάθλημα.

Έχοντας μόλις δύο βαθμούς διαφορά οι Πικέ και Προστ πήγαν στο γκραν πρι της Νοτίου Αφρικής το 1983 για να λύσουν τις διαφορές τους. Ο Πικέ έκανε ξανά το θαύμα του, παίρνοντας τέσσερις βαθμούς και ταυτόχρονα το πρωτάθλημα.

Τρία χρόνια αργότερα, 1986, η ιστορία επαναλήφθηκε. Πρωταγωνιστές αυτή τη φορά ήταν οι Προστ και Μάνσελ με τον πρώτο να πηγαίνει στο τελευταίο γκραν πρι έχοντας εφτά βαθμούς διαφορά από τον Μάνσελ. Μετά την ολοκλήρωση του τελευταίου γκραν πρι ο Προστ πανηγύρισε τον Παγκόσμιο τίτλο.

Το 1997 Σουμάχερ και Βιλνέβ είχαν μόλις έναν βαθμό διαφορά πριν τον τελευταίο αγώνα της σεζόν. Ωστόσο, ο δεύτερος Βιλνέβ ήταν αυτός που πανηγύρισε το πρωτάθλημα.

Δύο χρόνια αργότερα, 1999, ο Χάκινεν στέφθηκε πρωταθλητής, ενώ στον τελευταίο αγώνα είχε πάει ως δεύτερος, έχοντας τέσσερις βαθμούς από τον πρωτοπόρο, Ιρβάιν.

Το 2007 πρωταγωνιστές στο ίδιο story ήταν οι Χάμιλτον και Ραϊκόνεν… Ο “Iceman” πήρε τον πρώτο του τίτλο, έχοντας έναν βαθμό διαφορά από τους Χάμιλτον και Αλόνσο. ΥΓ. Ο Ραϊκονεν πήγε στο τελευταίο γκραν πρι της σεζόν από την τρίτη θέση.

Τελευταία περίπτωση ήταν το 2010, όπου Σεμπάστιαν Φέτελ και Φερνάντο Αλόνσο διασταύρωσαν τα ξίφη τους. Νικητής βγήκε ο… μικρός σε έναν δραματικό αγώνα. Οι δύο πιλότοι πήγαν στο Άμπου Ντάμπι με τον Ισπανό να βρίσκεται οχτώ βαθμούς μπροστά από τον Γερμανό πιλότο. Ωστόσο, στον τελευταίο γύρο τα… άστρα συνωμότησαν και ο Φέτελ πανηγύρισε τον πρώτο του τίτλο.

Για να δούμε, θα πάει για τη ρεβάνς ο Ισπανός;

Επιμέλεια: Σταυρούλα Σάββα

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x