Ελλάδα

Έρευνα Nielsen Sports: Τεράστια αύξηση στη δημοτικότητα του μπάσκετ

Το μπάσκετ ενδιαφέρει 3,3 δισεκατομμύρια ανθρώπους παγκοσμίως, ενώ στην Ελλάδα το ποσοστό δημοφιλίας είναι εντυπωσιακό.

Έρευνα της παγκοσμίου φήμης εταιρείας Nielsen αποδεικνύει πως η δημοτικότητα του μπάσκετ παγκοσμίως γνωρίζει τεράστια άνθιση, ενώ εντυπωσιακά είναι και τα αποτελέσματα που αφορούν στην Ελλάδα.

Η έρευνα διεξήχθη σε 18 χώρες παγκοσμίως, σχεδόν πέντε χρόνια μετά την πρώτη που είχε γίνει τη χρονιά του Παγκόσμιο Κυπέλλου της Κίνας (2019). Οι χώρες στις οποίες έγινε η έρευνα είναι οι εξής: Αργεντινή, Αυστραλία, Βραζιλία, Καναδάς, Κίνα. Γαλλία, Γερμανία, Ελλάδα, Ινδονησίας, Ιταλία. Ιαπωνία. Μεξικό, Φιλιππίνες, Ισπανία. Τουρκία. Η.Α.Ε, ΗΠΑ και Μεγάλη Βρετανία.

Κατά μέσο όρο 3 από τους 4 ανθρώπους που πήραν μέρος στην έρευνα επιβεβαιώσουν ότι έχουν σημαντικό ενδιαφέρον για το μπάσκετ. Αυτό αυτομάτως φέρνει το σπορ στη δεύτερη θέση των δημοφιλέστερων αθλημάτων παγκοσμίως. Πρέπει όμως να σημειωθεί ότι το ενδιαφέρον αυξήθηκε από το 68% του 2019 στο 74% του 2024. Η αύξηση είναι θεαματική καθώς με μία στατιστική, επιστημονική αναγωγή αποδεικνύεται ότι 3,3 δισεκατομμύρια άνθρωποι στον πλανήτη ενδιαφέρονται για το μπάσκετ στις ηλικίες 16-69. Μάλιστα, αμέσως μετά το Παγκόσμιο Κύπελλο της Κίνας, η αύξηση είναι ακόμα πιο μεγάλη στις ηλικίες 16-29, καθώς εκεί το ενδιαφέρον έφτασε στο 80%.

Το επίπεδο του ενδιαφέροντος στις ηλικίες 16-29 είναι εξαιρετικά αισιόδοξο για το μπάσκετ, καθώς στις 18 αγορές που έγινε η έρευνα, συνολικά οι 4 στους πέντε άνθρωποι που ρωτήθηκαν κατά μέσο όρο, απάντησαν ότι έχουν μεγάλο ενδιαφέρον για το μπάσκετ. Σε σχέση με το 2019, στις ίδιες ηλικιακές ομάδες, παρατηρείται μία αύξηση 10%. Σε χώρες όπως η Κίνα, η Ινδονησίας, οι Φιλιππίνες, τα ενωμένα Αραβικά Εμιράτα, αλλά και η Ισπανία, η Μεγάλη Βρετανία και η Γερμανία το ποσοστό είναι ακόμα μεγαλύτερο.

Το Παγκόσμιο Κύπελλο, το οποίο διεξήχθη το 2023 για πρώτη φορά σε τρεις χώρες (Φιλιππίνες, Ινδονησία και Ιαπωνία) παρουσίασε αύξηση του ενδιαφέροντος κατά 33%. Το 58% δήλωσε ότι είχε σχετική γνώση για το event, ενώ το 28% έδειξε ενδιαφέρον για την εξέλιξη του. Για το Παγκόσμιο Κύπελλο Γυναικών 2022, το 42% είναι ενήμερο και το 20% έδειξε ενδιαφέρον. Αυτοί οι αριθμοί επιβεβαιώνουν ότι τα δύο τελευταία Παγκόσμια Κύπελλα (Ανδρών - Γυναικών) ήταν τα καλύτερα στην ιστορία του μπάσκετ από πλευράς ενδιαφέροντος.

Σε ό,τι έχει σχέση με την Ελλάδα, σύμφωνα με τα ευρήματα της Nielsen το ενδιαφέρον αυτών που ρωτήθηκε ανέρχεται στο εκκωφαντικό 87% ενώ στις ηλικίες 16-29 η διείσδυση του μπάσκετ επιτυγχάνεται σε ποσοστό 84%.

Δείτε εδώ τα συνολικά αποτελέσματα της έρευνας

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x