Χωρίς διακοπή συνεχίζεται το πρωτάθλημα της Φόρμουλα 1 με τις ομάδες και τους πιλότους να φιλοξενούνται στην Κίνα (15-17/4) και πιο συγκεκριμένα στην πίστα της Σαγκάη, συνεχίζοντας τους αγώνες μακριά από την Ευρώπη.
Στα πρώτα δύο γκραν πρι της χρονιάς η Red Bull έχει επικρατήσει με τον Σεμπάστιαν Φέτελ να παίρνει την καρό σημαία, έχοντας ωστόσο μια McLaren πίσω του.
Η πίστα σε αριθμούς!
Οι πιλότοι θα γυρίσουν 56 φορές την πίστα, μήκους 5.451 μέτρα, μέχρι να δουν την καρό σημαία, έχοντας διανύσει συνολικά 305.066 χιλιόμετρα. Η πίστα της Σαγκάη αποτελείται από 16 στροφές, εννιά με δεξιά φορά και εφτά αριστερόστροφες.
Και στην Κίνα το σύστημα των κινούμενων αεροτομών, DRS, θα αποτελέσει πλεονέκτημα για τους πιλότους, καθώς η Σανγκάη αποτελείται από δύο μεγάλες ευθείες και κλειστές, αλλά και γρήγορες στροφές.
Μάλιστα, η FIA ανακοίνωσε πως οι πιλότοι θα μπορούν να χρησιμοποιήσουν το εν λόγω σύστημα στην ευθεία μετά τη στροφή 13 (όχι στην ευθεία εκκίνησης) σε πιο σημείο της πίστας οι πιλότοι θα μπορούν να ενεργοποιούν το σύστημα DRS.
Ο ταχύτερος γύρος έχει γίνει από τον Μίκαελ Σουμάχερ το 2004, ο οποίος είχε «γυρίσει» στο 1:32.238 με τη Ferrari.
Το πιο γρήγορο σημείο της πίστας είναι στην ευθεία μετά τη στροφή 13, όπου οι πιλότοι αγγίζουν τα 317 χλμ. την ώρα. Στον αντίποδα το πιο αργό σημείο είναι η στροφή που ακολουθεί με τους πιλότους να πέφτουν στα 73 χλμ. την ώρα, έχοντας δευτέρα στο κιβώτιο ταχυτήτων.
Πέρυσι ο Σεμπάστιαν Φέτελ έκανε τον ταχύτερο χρόνο στις κατατακτήριες δοκιμές, ωστόσο ο Τζένσον Μπάτον πήρε την καρό σημαία.
Κάντε μια βόλτα στην πίστα της Σαγκάη με τον Μαρκ Γουέμπερ:
Σταυρούλα Σάββα
Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.