F1

Αλλαγές… εντυπωσιασμού!

Αρκετές είναι οι αλλαγές που η FIA έχει θεσπίσει για το φετινό πρωτάθλημα της Φόρμουλα 1, με σκοπό να γίνει ακόμη πιο εντυπωσιακό, με περισσότερα προσπεράσματα και πιο ξεκάθαρους κανονισμούς. Δείτε αναλυτικά τι αλλάζει στο φετινό πρωτάθλημα στο www.sport-fm.gr.

Αρκετές είναι οι αλλαγές που η FIA έχει θεσπίσει για το φετινό πρωτάθλημα της Φόρμουλα 1, με σκοπό να γίνει ακόμη πιο εντυπωσιακό, με περισσότερα προσπεράσματα και πιο ξεκάθαρους κανονισμούς. Δείτε αναλυτικά τι αλλάζει στο φετινό πρωτάθλημα στο www.sport-fm.gr.

Pirelli και pit stop!

Μια από τις πιο σημαντικές αλλαγές της φετινής σεζόν είναι η είσοδος της Pirelli στο πρωτάθλημα της Φόρμουλα 1. Τα νέα ελαστικά αναμένεται να προκαλέσουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον, αφού σε συμφωνία με τη FIA, φθείρονται πιο γρήγορα, με αποτέλεσμα οι πιλότοι να μπαίνουν περισσότερες φορές στα πιτς.

Ευέλικτες αεροτομές!

Τις κινούμενες αεροτομές τις είδαμε στο περσινό πρωτάθλημα, ωστόσο η FIA τις θέσπισε και για φέτος. Οι πιλότοι θα έχουν τη δυνατότητα να αλλάζουν την κλίση της πίσω πτέρυγας, οποιαδήποτε στιγμή κατά τη διάρκεια των ελεύθερων και των κατατακτήριων δοκιμών, ενώ κατά τη διάρκεια του αγώνα θα πρέπει να έχουν απόσταση 1 δέκατου από το προπορευόμενο μονοθέσιο.

Σύστημα Ανάκτησης Κινητικής Ενέργειας, KERS

Μετά από ένα χρόνο απουσίας το KERS επιστρέφει στο πρωτάθλημα της F1, με σκοπό να ευνοηθούν οι προσπεράσεις. Το εν λόγω σύστημα αποθηκεύει την κινητική ενέργεια κατά την επιβράδυνση του μονοθεσίου και τη χρησιμοποιεί όταν ο πιλότος το επιλέξει (με το πάτημα ενός κουμπιού), δίνοντας 80 ίππους, σε κάθε γύρο.

Το KERS είχε χρησιμοποιηθεί και το 2009, ωστόσο οι ομάδες πέρυσι αποφασίσανε να μην το χρησιμοποιήσουν.

Κιβώτια ταχυτήτων

Οι ομάδες από το φετινό πρωτάθλημα θα πρέπει να χρησιμοποιούν το κιβώτιο ταχυτήτων για πέντε γκραν πρι, έναντι τεσσάρων που ήταν πέρυσι.

Χρόνοι κατατακτήριων δοκιμών

Οι πιλότοι, των οποίων ο χρόνος στην πρώτη περίοδο των κατακτήριων δοκιμών, Q1, θα υπερβαίνει το 107% του ταχύτερου χρόνου, δεν θα έχουν δικαίωμα συμμετοχής στον αγώνα. Με αυτόν τον τρόπο η FIA θέλει να αποφύγει τα αργά μονοθέσια που προκαλούν… μπελάδες στους πιο γρήγορους πιλότους.

Εντολές

Προς αποφυγή παρεξηγήσεων και για να μην επαναληφθούν τα περσινά (εντολή Ferrari στον Μάσα στο γκραν πρι της Γερμανίας), η FIA αφαίρεσαι από τους κανονισμούς την πρόταση περί απαγόρευσης των εντολών.

Ποινές

Οι αγωνοδίκες πλέον έχουν τη δυνατότητα να επιβάλουν κυρώσεις σε πιλότους που δεν συμβιβάζονται με τους κανονισμούς.

F-duct και διπλοί διαχύτες

Οι ομάδες φέτος δεν θα έχουν στη διάθεση τους το σύστημα F-duct που είδαμε πέρυσι, ούτε τους διπλούς διαχύτες.

Ασφάλεια τροχών

Από τη φετινή σεζόν οι ομάδες θα έχουν στη διάθεσή τους ένα επιπλέον σύστημα ασφάλειας των τροχών, ώστε να αποφευχθούν οι εικόνες που είδαμε πέρυσι, με τροχούς να φέυγουν από τα μονοθέσια και να προκαλούν αναστάστωση στους πιλότους που προσπαθούσαν να τους αποφύγουν.

Σταυρούλα Σάββα

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x