Για δεύτερη συνεχόμενη φορά ο Μαρκ Γουέμπερ κατακτά το πρώτο σκαλί του βάθρου, ενώ η κυριαρχία της Red Bull δεν φαίνεται να επηρεάζεται ούτε από γρήγορες, ούτε από αργές πίστες, καθώς έφτασαν σε ένα ακόμη 1-2, με τον Σεμπάστιαν Φέτελ να ακολουθεί τον Αυστραλό. Το βάθρο συμπλήρωσε ο Ρόμπερτ Κούμπιτσα, ο οποίος είχε μέτρια εκκίνηση.
Στο ίδιο έργο θεατές
Αρκετές ήταν οι ομάδες που πίστευαν ότι στο σιρκουί του Μόντε Κάρλο θα κατάφερναν να χτυπήσουν τους «κόκκινους ταύρους», λόγω των χαρακτηριστικών της εν λόγω διαδρομής.
Το πριγκιπάτο είναι μια πίστα αρκετά αργή με πολλές κλειστές στροφές, ωστόσο η Red Bull κατάφερε να διαψεύσει τις προσδοκίες των αντιπάλων της, κάνοντας το 1-2. Ο Μαρκ Γουέμπερ εκκίνησε από την Πολ Ποζίσιον, θέση που διατήρησε μέχρι και την καρό σημαία.
Στο δεύτερο σκαλί του βάθρου ανέβηκε ο Σεμπάστιαν Φέτελ, ο οποίος παρά το γεγονός ότι ξεκίνησε από την τρίτη θέση, κατάφερε να εκμεταλλευτεί τη μέτρια εκκίνηση του δεύτερου, Ρόμπερτ Κούμπιτσα, και να τον προσπεράσει.
Το σημερινό 1-2 στο Μόντε Κάρλο ήταν το δεύτερο της σεζόν, με τους πιλότους της Red Bull να σκαρφαλώνουν στην κορυφή του πρωταθλήματος, ισοβαθμώντας στην πρώτη θέση με 78 βαθμούς.
Καλή απόδοση
Tο βάθρο συμπλήρωσε ο πιλότος της Renault, Ρόμπερτ Κούμπιτσα, ο οποίος στις χθεσινές κατατακτήριες δοκιμές, αλλά και κατά τη διάρκεια του αγώνα, είχε πολύ καλή απόδοση. Το αδύνατο σημείο του Πολωνού πιλότου ήταν η εκκίνηση, αφού δεν κατάφερε να διατηρήσει τη θέση του.
Ωστόσο, η τρίτη θέση της Renault είναι πολύ σημαντική, την ώρα που στον αγώνα βρίσκονταν ομάδες που είχαν ταξιδέψει στο Μονακό με περισσότερες αναβαθμίσεις.
Ο Ισπανός πιλότος στους πρώτους γύρους περνούσε όποιον έβλεπε μπροστά του, καταφέρνοντας να τελικά να κερδίσει 13 θέσεις. Στο πριγκιπάτο συνεχίστηκε η παράδοση που έχουν ο Αλόνσο με τον Σουμάχερ. Λίγους γύρους πριν από την καρό σημαία, ο πιλότος της ιταλικής ομάδας έχασε τη θέση του από τον Γερμανό.
Μεγάλος άτυχος…
Σε έναν από τους πιο αγαπημένους του αγώνες, το Μόντε Κάρλο, ο Τζένσον Μπάτον δεν κατάφερε να διασκεδάσει τις εντυπώσεις οδηγώντας στους στενούς δρόμους. Το μονοθέσιό του μόλις στο δεύτερο γύρο αντιμετώπισε μηχανικά προβλήματα και αναγκάστηκε να εγκαταλείψει.
Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να μην μπορέσει να διατηρήσει την πρωτοπορία του στο πρωτάθλημα των οδηγών, καθώς τώρα έμεινε πίσω από τους πιλότους της Red Bull αλλά και τον Αλόνσο.
Μισά-μισά, σημαντικοί βαθμοί
Το σιρκουί του Μονακό είναι από τα πιο απαιτητικά του πρωταθλήματος, αυτό αποδεικνύεται και από τον αριθμό των μονοθεσίων που τερμάτισαν στο γκραν πρι. Μόλις τα μισά μονοθέσια(12) κατάφεραν να δουν την καρό σημαία, ενώ τα υπόλοιπα επέστρεψαν στα πιτ νωρίς.
Την αποχώρηση των 12 μονοθέσιων εκμεταλλεύτηκε η Force India, που είδε και τους δύο της πιλότους να τερματίζουν μέσα στη βαθμολογούμενη δεκάδα
Επικίνδυνες… απόστολες
Πολύ επικίνδυνο ήταν το ατύχημα του Γιάρνο Τρούλι και του Καρούν Τσάντχοκ. Ο Ιταλός προσπάθησε να περάσει τον Ινδό πιλότο της HRT, αλλά έχασε τον έλεγχο του μονοθεσίου του και πέρασε πάνω από το μονοθέσιο του Τσάντχοκ. Άσχημη ήταν και η έξοδος του Μπαρικέλο, ο οποίος βγαίνοντας από το τούνελ δεν κατάφερε να κρατηθεί εντός της πίστας.
Αναλυτικά η κατάταξη:
1.Γουέμπερ, Red Bull, 1:50:00.0
2. Φέτελ, Red Bull, +0.488
3. Κούμπιτσα, Renault, +1.600
4. Μάσα, Ferrari, +2.600
5. Χάμιλτον, McLaren, +4.300
6. Σουμάχερ, Mercedes, +5.700
7. Αλόνσο, Ferrari, +6.300
8. Ρόσμπεργκ, Mercedes, +6.600
9. Σούτιλ, Force India, +6.900
10. Λιουίτζι, Force India, +7.300
11. Μπουεμί, Toro Rosso, +8.100
12. Αλγκουερσουαρί, Toro Rosso, +9.100
Εγκατέλειψαν :
1. Τσάντχοκ, HRT
2. Τρούλι, Lotus
3. Κοβαλάινεν, Lotus
4. Σένα, HRT
5. Μπαρικέλο, Williams
6. Κομπαγιάσι, Sauber
7. Ντι Γκράσι, Virgin
8. Γκλοκ, Virgin
9. Ντε λα Ρόσα, Sauber
10. Μπάτον, McLaren
11. Χούλκενμπεργκ, Williams
12. Πετρόφ, Renault
Πρωτάθλημα οδηγών:
1. Γουέμπερ, 78
2. Φέτελ, 78
3. Αλόνσο, 73
4. Μπάτον, 70
5. Μάσα, 61
6. Χάμιλτον, 59
7. Κούμπιτσα, 59
8. Ρόσμπεργκ, 54
9. Σουμάχερ, 30
10. Σούτιλ, 18
11. Λιουίτζι, 9
12. Μπαρικέλο, 7
13. Πετρόφ, 6
14. Αλγκουερσουαρί, 3
15. Χούλκενμπεργκ, 1
Πρωτάθλημα κατασκευαστών :
1. Red Bull, 156
2. Ferrari, 134
3. McLaren, 129
4. Mercedes, 84
5. Renault, 65
6. Force India, 27
7. Williams, 8
8. Toro Rosso, 3
Επιμέλεια: Σταυρούλα Σάββα
Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.