Το νέο της μονοθέσιο, μέσω του οποίου θα προσπαθήσει να υπερασπιστεί τον τίτλο της στους κατασκευαστές στο πρωτάθλημα του 2009, παρουσίασε η Ferrari τη Δευτέρα μέσω της ιστοσελίδας της ομάδας και υπό το βλέμμα των πιλότων της, Φελίπε Μάσα και Κίμι Ράικονεν.
«Ο στόχος όλων είναι να παραμείνουμε στην κορυφή. Αυτό είναι το πνεύμα μας, με δύο οδηγούς, οι οποίοι διαθέτουν πολύ υψηλό κίνητρο. Ελπίζουμε ότι το μονοθέσιό μας θα είναι ανταγωνιστικό από την αρχή», δήλωσε ο γενικός διευθυντής, Στέφανο Ντομενικάλι, για την F60, που πήρε το όνομά της από τον αριθμό των πρωταθλημάτων της Formula 1.
Το νέο μονοθέσιο «υπακούει» στις επιταγές της FIA, που προχώρησε σε σημαντικές αλλαγές των κανονισμών συμπεριλαμβανομένων των «σλικ» ελαστικών και των τροποποιήσεων στην αεροδυναμική των μονοθεσίων, προκειμένου να γίνονται πιο εύκολα προσπεράσματα. Επίσης, θα επιβληθούν μέτρα για τη μείωση του κόστους, όπως η απαγόρευση δοκιμών στη διάρκεια της σεζόν, εξαιτίας της παγκόσμιας οικονομικής κρίσης.
«Είναι ένα μονοθέσιο με μία εντελώς διαφορετική κατασκευή. Υπάρχει θετική διάθεση εντός της ομάδας, αλλά ξέρουμε ότι θα είναι μια πολύ ξεχωριστή σεζόν», συνέχισε ο Ντομενικάλι και συμπλήρωσε: «Το σήμερα αντιπροσωπεύει μια σημαντική ημερομηνία, με την πρώτη δοκιμή στην πίστα με τα νέα συστήματα. Ίσως υπάρξουν προβλήματα και θα πρέπει να τα λύσουμε. Αυτό σημαίνει ότι στην πρώτη δοκιμή θα εμφανιστούν όλα τα στοιχεία, τα οποία πρέπει να εξετάσουμε».
Η νέα Ferrari διαθέτει μια πιο πλατιά μπροστινή πτέρυγα σε σύγκριση με το παρελθόν, ενώ η πίσω είναι πιο ψηλή και πιο στενή. Η ανάρτηση και η εμφάνιση είναι διαφορετικές, ύστερα από την εφαρμογή των νέων κανονισμών για την κατανομή του βάρους, ενώ το σύστημα ανάκτησης κινητικής ενέργειας (KERS), τα «σλικ» ελαστικά και η υποχρέωση κάθε οδηγού να χρησιμοποιεί μόλις οκτώ κινητήρες στη σεζόν συμβάλλουν στο να γίνει η χρονιά ακόμη πιο αμφίρροπη.
Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.